Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Floria.ro a crescut în 2015 cu 40% față de anul precedent

Floria.ro, divizia online a grupului Floria, a avut în 2015 vânzări de flori în valoare de 1,05 milioane de euro, în creștere cu 40% față de anul 2014.
Marina Popescu, Director General Floria.ro

La nivelul întregului Grup Floria, vânzările de flori au atins anul trecut 1,8 miliarde de euro, cu 80% peste nivelul din 2014. Divizia online a generat 58% din valoarea vânzărilor.

Pe lângă creșterea de 40% a diviziei online, motoarele creșterii au fost vânzările de flori către segmentul corporate și comenzi speciale pentru evenimente personale sau de afaceri, precum și deschiderea a două florii din strada Ion Câmpineanu și Piața Dorobanți.

„2015 a fost cel mai bun an pentru dinamica Floria, atât în zona de online, unde am crescut intensiv cu 40% […], dar și în zona offline, prin extinderea realizată în urma investițiilor în cele două florii deschise în martie și noiembrie”, a declarat Marina Popescu, director general Floria.ro.

Anul trecut, valoarea medie a unei comenzi livrate prin Floria.ro a fost de 228 de lei, cu 8% mai mare față de anul anterior, când aceasta a fost de 210 lei. Din estimările diviziei online, valoarea medie a unei comezi online de flori în România se situează la 170 de lei.

Ca și în anii trecuți, livrările din București au reprezentat 50% din total. În provincie, orașele care se livrează cele mai multe flori prin Floria.ro sunt Constanța, Ploiești, Iași, Brașov, Timișoara, Cluj Napoca și Craiova.

Referitor la plată, 84% dintre comenzi sunt achitate prin plata cu cardul, procent care a crescut de la 75% în 2014.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii