FacebookTwitterLinkedIn

Această achiziție marchează un nou pas important în viziunea FlixMobility de a oferi călătorii, accesibile, convenabile și prietenoase cu mediul pentru consumatorii din întreaga lume.

„Consumatorii din America de Nord caută din ce în ce mai mult soluții de mobilitate accesibile, confortabile, inteligente și sustenabile. O ofertă extinsă va atrage un număr tot mai mare de călători care vor renunța la autoturismul personal și se vor orienta către servicii de transport în comun cu autobuze interurbane. Pe măsură ce afacerile noastre continuă să își revină după efectele pandemiei, vom replica succesul pe care l-am obținut deja în 37 de țări cu abordarea noastră”, a punctat  André Schwämmlein, fondator și director executiv FlixMobility.

Rețeaua globală FlixBus deservește peste 2.500 de destinații în 36 de țări pe lângă SUA, cu 400.000 de conexiuni zilnice. În prezent, Greyhound conectează aproximativ 2.400 de destinații în America de Nord, cu aproape 16 milioane de de pasageri în fiecare an.

FlixBus a intrat pe piața din Statele Unite ale Americii în 2018 cu destinații în sud-vestul țării, printre care Los Angeles, California, Las Vegas, Nevada, Phoenix și Arizona. De atunci, compania și-a extins operațiunile pentru a facilita călătoriile între alte orașe din sud-vest, sud, nord-est și nord-vestul Pacificului.

FlixMobility este un furnizor de mobilitate care oferă noi alternative pentru călătorii convenabile, accesibile și prietenoase cu mediul prin intermediul brandurilor FlixBus și FlixTrain. În 2018, FlixMobility a lansat FlixBus USA pentru a aduce această nouă alternativă de călătorie în Statele Unite. Serviciul zilnic de transport și flota verde FlixBus sunt gestionate de către parteneri locali de transport, în timp ce FlixTrain funcționează în cooperare cu companii feroviare private.