Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Industrie |
|

Flexibilitatea – cheia redresării turismului

Flexibilitatea și focusul pe noile oportunități pe care le oferă noul context sunt doar câteva dintre soluțiile ce pot veni în sprijinul redresării turismului, mai ales în actuala situație globală pe care o traversăm. Este opinia Ambasadorului Republicii Federale Germania la București, Excelența sa Cord Meier-Klodt, care, într-o conferință de presă susținută online a ținut să precizeze că turismul reprezintă segmentul care contribuie cel mai mult la formarea imaginii unei țări.
shutterstock_1680536866

„Ne așteptam ca 2020 să fie un an foarte bun din punct de vedere al turismului, dar pandemia de Covid-19 a schimbat total aceste așteptări. Este un an atipic față de cei pe care i-am trait, din multe perspective. Cu toate acestea, însă, nu trebuie să uităm un lucru: turismul joacă un rol foarte important atunci când vine vorba despre imaginea unui stat, el are un efect puternic asupra reputației țării. Turismul înseamnă mult mai mult decât niște călătorii realizate, turismul este însăși imaginea unei țări. Așadar, fundamental este să profităm de oportunitățile pe care ni le oferă noul context ca să punem pe picioare acest sector economic”, a explicat Ambasadorul Republicii Federale Germania la București.

Pentru anul acesta, operatorii de turism din Germania pregătiseră numeroase evenimente în mai multe orașe, precum Bonn, Viena pentru a marca 250 de ani de la nașterea celebrului muzician Ludwig van Beethoven. Însă odată cu declanșarea pandemiei de coronavirus, toate aceste planuri s-au năruit, iar reprezentanții agențiilor de turism din Germania au mizat pe două tipuri de companii de promovare a turismului local, adaptate noului context.

„Este foarte adevărat că în momentul în care s-a decretat starea de urgență, multe companii, din domenii diverse au ales să nu mai comunice o perioadă, ei bine noi am hotărât că tocmai acum este timpul să comunicăm și să păstrăm astfel relația cu ai noștri clienți. Astfel, am demarat câteva campanii alături și de unele programe, precum #Discovery Germany From Home, pe care le-am și promovat în social-media. Ce am făcut?: pentru regiunile în care existau restricții am realizat filme despre acele locuri pe care le-am publicat pe rețelele de comunicare, practic invitam turiștii la o vizită online în acele regiuni. Atunci când promovăm o destinație din Germania, noi ne axăm pe două componente: cea inspirațională, prezentând și axându-ne pe orașul și cultura din zona respectivă și cea de-a doua componentă – cea de relaxare și plimbări în natură. Trebuie să înțelegem că în aceste momente, flexibilitatea este foarte importantă în evoluția business-urilor”, a punctat la rândul său, Cristian Sallai, director de marketing în Organizația Germană pentru Turism.

Pentru operatorii de turism din Germania, anul 2019 a reprezentat un bilanț de succes: 10 ani de record consecutivi de creștere a numărului de înnoptări. Numai anul trecut s-au înregistrat 89,9 milioane de înnoptări ale vizitatorilor străini în Germania, arată statisticile Bundesamt.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii