Vânzările Flanco au atins 20 de milioane de lei şi a atras în perioada campaniei un număr mare de vizitatori în magazine, dintre care peste 60.000 au ales produsele din oferta specială Flanco. Românii s-au înnoit de Paşte cumpărând produse cu beneficii multiple și cu tehnologii de ultimă generaţie comparativ cu electrocasnicele și electronicele deținute anterior. Televizoarele au rămas vedetele sezonului, alături de mașinile de spălat, electrocasnicele mici, tabletele și telefoanele mobile, cadourile de Paşte fiind de la an la an mult mai variate.
“Vânzările din luna aprilie, susţinute de campania de Paşte, demonstrează faptul că am realizat un mix bun de produse noi și promoții, care au atras consumatorii și vor contribui la atingerea obiectivelor pentru 2013” a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.
Pentru 2013 Flanco și-a propus o creștere de 15% comparativ cu 2012, când a înregistrat vânzări de 137 mil EUR și a urcat pe locul 2 în topul celor mai mari retaileri din România.