
Valoarea cumulată a reducerilor ar pute fi de peste la 16,8 milioane euro. Mai mult, eMag a anunțat că a investit 500.000 de euro în servere şi platforma online pentru pregătirea acestui eveniment.
,,Pe 22 noiembrie, oferta specială va cuprinde 250.000 de produse, acoperind categorii diverse: de la IT, mobile, foto, produse de îngrijire personală și cosmetice, până la cărţi, jucării, Pet-Shop, produse pentru casă şi grădină. Vrem să spulberăm mitul potrivit căruia Black Friday este doar un prilej de lichidare a stocurilor vechi. Cel putin trei sferturi din produsele pe care eMAG le va scoate la ofertă au fost lansate în 2013”, spune Iulian Stanciu, director general eMag.
Flanco Retail organizează Black Friday în weekend-ul 22-24 noiembrie și anunță că, spre deosebire de anul trecut, în acest an compania a crescut nivelul total al stocurilor cu 80% și a inclus în oferta sa de 4 ori mai multe tablete şi telefoane, și de 3 ori mai multe televizioare Smart.
Totodată, Flanco a anunțat că până pe data de 22 noiembrie rețeaua de magazine se va extinde, ajungând la 82 de unități, retailerul urmând să deschidă în curând un magazin la Galați și unul la Deva.