De aceea, cadoul pe care Flanco l-a pregătit pentru clienţii săi în toate cele 82 de magazine din întreaga ţară este 10% discount, oferit pe loc.
„Vrem să le mulţumim clienţilor care ne-au fost alături în cei 19 ani pentru fidelitate şi pentru feedback. Datorita lor îmbunătăţim constant experienţa de cumpărare oferită în magazinele Flanco”, spune Violeta Luca, CEO Flanco. „Marcăm ziua Flanco, pe 5 decembrie, cu oferte speciale în toate magazinele: 10% reducere, acordată pe loc, la produsele cele mai căutate în această perioadă: tablete, telefoane, televizoare, laptopuri, produse de îngrijire personală, dar şi electrocasnice mari şi mici. Astfel, aducem un plus de efervescenţă sezonului de shopping şi facilităm accesul la produse cu tehnologie de top – o ocazie pentru consumatori să facă un cadou „de ultimă oră” familiei şi prietenilor, în ajun de Moş Nicolae”, a mai declarat Violeta Luca.
La 19 ani de la deschiderea primului magazin, Flanco Retail este al doilea mare retailer de electronice, electrocasnice și IT&C din România. Printre momentele importante din istoria Flanco sunt deschiderea primului magazin Flanco (1994), primul retailer care a acordat credit doar cu buletinul (2002), listarea la Bursă (2007) sau introducerea serviciilor Retur în 31 zile şi Garanţia extinsă (2010).
În 2012, Iulian Stanciu devine acţionar unic al Flanco, iar Violeta Luca preia funcţia de CEO al companiei. La final de an, cu o cifră de afaceri de 137 de milioane euro în 2012, cu 25% mai mare decat in 2011, Flanco confirmă faptul că este cel mai eficient retailer din electro-IT. Tot acum se iniţiază şi noua poziţionare de brand, „Mereu peste aşteptări”, care reflectă strategia companiei.
În 2013, strategia Flanco se concentrează atât pe oferirea de servicii peste aşteptări în magazine, investind în training-ul consultanţilor de vânzări şi în modernizarea şi extinderea reţelei, cât şi pe lansarea unor proiecte inedite.