Cautare




, Staff

Tech |
|

Flanco lansează primul outlet de produse electro-IT, în București

Retailerul de produse IT&C Flanco inaugurează în București, pe 27 aprilie, un nou tip de magazin, atât în rețeaua sa, cât și în piață: primul outlet de produse electro-IT.
flanco

Flanco a decis să repoziționeze magazinul Flanco Mihai Bravu ca outlet, cu reduceri considerabile de preț la produse din toate categoriile.

“Eficiența și flexibilitatea în operațiuni sunt valori după care ne ghidăm încă de anul trecut și pe care ni le-am păstrat drept obiective și pentru acest an. În contextul unui consum în creștere, dar și al unui retail tradițional confruntat cu provocări specifice erei digitale, trebuie să ne adaptăm. Anul trecut, asta a însemnat să închidem magazine în marile centre comerciale și să ne concentrăm pe deschideri de spații stradale și boxuri în parcuri comerciale. De data asta, a însemnat să transformăm un magazin, cu o poziție cheie și un spațiu amplu de depozitare, în singurul outlet de produse electro-IT, din București”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail.

Începând din 27 aprilie, gama de produse din magazinul Flanco Mihai Bravu va fi formată din produse resigilate sau în lichidare de stoc, toate cu reduceri de preț care pot ajunge până la 80%. Vor fi comercializate produse electro-IT din toate categoriile, cu excepția accesoriilor, cu accent pe electrocasnice mari și televizoare.

“Este foarte important ca toți clienții care aud termenul <<outlet>> să știe la ce să se aștepte. Vorbim despre o categorie de produse noi, care funcționează în parametri normali, însă ale căror ambalaje au fost desigilate – fie pentru că au fost cumpărate și ulterior returnate, fie pentru că au fost expuse temporar într-unul dintre magazinele noastre. Acestea pot avea, uneori, mici imperfecțiuni estetice, care nu le afectează funcționalitatea, dar, de cele mai multe ori, sunt impecabile, fără niciun fel de urme. Tocmai de aici vine marele avantaj al unui astfel de magazin fizic – poți să vezi și să verifici produsul, înainte de a decide dacă vrei sau nu să îl cumperi”, explică Dragoș Sîrbu.

 

Flanco are peste 1.500 de angajați și deţine o rețea de 122 magazine, în 88 de orașe.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii