Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Firme de publicitate din Iași, Timișoara, Oradea și Republica Moldova participă pentru prima dată la Noaptea Agențiilor

NA2014.jpg
Cea de-a V-a ediţie a Nopţii Agenţiilor are loc anul acesta pe 3 aprilie, se va desfășura sub tema „Craft up your life” și va include evenimente organizate de către 35 de agenţii de comunicare, Energiea şi Institute, The Café. Pentru prima oară, agențiile din afara Bucureștiului pot participa în cadrul Nopții Agențiilor.

În București și-au anunțat participarea 26 de agenții de comunicare: Armada, Atelier Grup, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Creionetica, DDB România & Tribal Worldwide România, Eventures, Frank Group, Oxygen PR  și MSPS – din grupul Frank, Geometry Global, Hello Group, Jazz, Kubis, McCann Bucharest, MEC România, Mindshare Media, Pastel, PQB, Propaganda, SCG-Smart Corporation Group, The Public Advisor, tNd'c Advertising, Totem Communication, We>Buzz, Infinit Solutions și WebDigital.

Iașiul este prezent pe harta creativității anul acesta cu trei agenții: Aquavita, Innerpride și September & Gavrilescu.

În Timișoara, pasionații de publicitate pot participa la evenimentele organizate de către Celmaitare Studios și Synopsis:, iar în Oradea, agențiile Bizmart și Utopium și-au anunțat participarea.

Invitatul special al evenimentului de anul acesta este Republica Moldova, cu agențiile Casa Imago și Piko Creative.

Noaptea Agenţiilor 2014 se va desfășura sub tema „Craft up your life”, prin care agențiile sunt invitate să-și prezinte echipa într-un mod inedit și să se laude cu tot ce înseamnă creativitatea agenției dincolo de orele de program.

Toate agențiile participante vor organiza un eveniment original, în care să integreze tema ediției de anul acesta.

Noaptea Agenţiilor este un proiect The Institute, care îşi propune să promoveze creativitatea românească şi să faciliteze socializarea în rândul celor pasionaţi de comunicare.

Ajuns la cea de-a V-a ediţie, evenimentul permite publicului larg să treacă pragul agenţiilor preferate, într-un context relaxat şi informal, şi încurajează agenţiile să îşi dovedească originalitatea prin organizarea de evenimente care mai de care mai creative.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii