Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Finala Eurovision 2013 a „furat” telespectatori de la Pro TV, Antena 1 și Prima TV

cezar_oatu.jpg
Aproape 68% dintre telespectatorii finalei Eurovision 2013 (TVR 1), cu vârste de peste 18 ani, au provenit din mediul urban, conform analizei media publicată pe Initiative Blog. Peste 50% au vârste de peste 55 de ani și 34,7% dintre telespectatorii show-ului nu sunt căsătoriți.

O „disecție adâncă” a programului „Drumul spre Malmo” face Adriana Ciobanu pe Initiative Blog. Încă de la începutul programului difuzat sâmbătă, 18 mai, TVR 1 strânsese deja 489.000 de telespectatori (la nivel național, cu vârste de peste 18 ani). În cele trei ore de emisie live, postul public a avut o audiență medie de 1.373.000 telespectatori pe minut, la nivel național (peste 18 ani).

Dintre aceștia, aproximativ 800.000 „s-au jucat cu telecomanda” – notează autoarea analizei – vrând să vadă ce se mai întâmplă în filmul de la Pro TV, „Sărutul care ucide”, și cine pe cine caftește în Gala Local Kombat de la Craiova. Per total, TVR 1 a câștigat 24.000 telespectatori de la Pro TV. Pe canalul public au mai venit 104.000 de persoane de la Antena 1 și 106.000 de la Prima TV (național, +18 ani).

Aproape 86% dintre telespectatorii „Drumul spre Malmo” au studii medii și superioare, cu o afinitate mai mare pentru cei cu studii inalte. Mai mult de 50% au provenit din Muntenia, Transilvania și Banat, consemnează analiza Initiative Blog. Ponderea femeilor a fost de 62%.

Când show-ul s-a încheiat, 582.000 de persoane au închis televizorul, renunțând să mai urmărească programele altor televiziuni.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii