Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Filmele și telespectatorii: Universal Channel

Universal-Channel-logo-2013.jpg
Universal Channel este cea de-a patra televiziune în sondajele de audiență de pe nișa filmelor, cu un rating mediu de 28.000 de telespectatori pe minut (urban, prime time). Cei mai mulți telespectatori au vârste între 25 și 34 de ani: 23,8%.

Audiența Universal Channel a crescut cu 8.000 de persoane în perioada 1 ianuarie – 10 noiembrie a.c. față de anul trecut. Cel de-a doilea segment major de telespectatori este format din persoane cu vârste între 55 și 64 de ani. Este cel mai mare de pe nișa televiziunilor de filme.

Tinerii cu vârste în 18 și 24 de ani sunt în proporție de 2,7%, cea mai scăzută cifră procentuală de pe această nișă. Grupa de vârstă 45 – 54 de ani are o cotă de 17,7%.

În funcție de nivelul de educație, profilul telespectatorilor acestei televiziuni se prezintă astfel la nvel urban (prime time): 40,4% – studii superioare (a treia cifră după Diva Universal și AXN), 48,7% – studii medii (a treia cifră după Pro Cinema și Film Café) și 5,1% – studii primare (cea mai mică cifră de pe nișă).

Femeile dețin o pondere de 60,6% din totalul telespectatorilor acestei televiziuni.

Universal Channel este de ținut NBCUniversal și a fost lansat în România în anul 2007. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii