Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Filmele și telespectatorii: TCM

tcm.jpg
TCM a avut o audiență constantă în ultimii doi ani, la nivel urban. Cei mai mulți telespectatori în prime time provin din grupa de vârstă 45 – 54 de ani: 24%. Are a doua cifră procentuală a telespectatorilor cu studii medii de pe nișa filmelor, după Pro Cinema: 56,5%. 

În perioada 1 ianuarie – 10 octombrie a.c., audiența medie a TCM (Turner Classic Movies) a fost de 10.000 de telespectatori pe minut (0,1% rating urban, prime time). Aceasta se situează la nivelul anului trecut.

Aproape un sfert dintre telespectatorii TCM au studii superioare (24,7%). Bărbații sunt mai prezenți la programele acestei televiziuni ce difuzează filme clasice: 55,5%. (Doar Pro Cinema are un procent de bărbați mai mare decât cel al femeilor.)

În funcție de vârstă, profilul telespectatorilor se remarcă printr-o cotă ridicată a celor între 55 și 64 de ani: 23%. De altfel, publicul matur este preponderent la TCM: 47% pentru vârste între 45 și 64 de ani.

Grupa de vârstă 25 – 34 de ani este prezentă în proporție de 11,3%, iar cea între 18 și 24 de ani are o cotă de 6,4%, a treia de pe nișa filmelor după AXN și Acasă Gold.

TCM este operat de compania Turner Broadcasting System (TBS) Europe, care mai deține, printre altele, CNN International, Cartoon Network, Boomerang, Cartoonito și TNT. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii