FacebookTwitterLinkedIn

În perioada 1 ianuarie – 10 noiembrie a.c., audiența medie a Pro Cinema, în prime time, a fost de 51.000 de telespectatori pe minut (0,5% rating urban). Audiența a crescut cu 4.000 de persoane față de anul trecut.

Pro Cinema are aceeași audiență cu AXN, dar spre spre deosebire de concurentul său are un segment de public matur mai mare: 29,6% (35 – 44 de ani), față de 18,2%. Telespectatori cu vârste între 45 și 54 de ani au o pondere de 18,1%, iar orășenii între 25 și 34 de ani dețin o cotă de 15,7%. Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani sunt în proporție de 5,3% (față de 9,7% la AXN).

Bărbații sunt majoritari la Pro Cinema (53,8%). Este a doua cifră procentuală de pe această nișă, după TCM (55,5%).

Pro Cinema are cea mai mare pondere a telespectatorilor cu studii primare (13,1%) și a celor cu studii medii (58%). Cei cu studii superioare sunt în proporție de 23,9%, cea mai mică de pe nișa televiziunilor de filme.

Pro Cinema este parte a grupului Pro TV S.A., controlat de operatorul american de televiziune CME.