Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Filmele și telespectatorii: Pro Cinema

pro_cinema.jpg
Cei mai mulți telespectatori ai Pro Cinema au vârste între 35 și 44 de ani: 29,6% (urban, prime time). Este cea mai mare cifră procentuală de pe nișa televiziunilor de filme. Pro Cinema este a doua stație de filme la care ponderea bărbaților este mai mare decât cea a femeilor: 53,8%, respectiv 46,2%.

În perioada 1 ianuarie – 10 noiembrie a.c., audiența medie a Pro Cinema, în prime time, a fost de 51.000 de telespectatori pe minut (0,5% rating urban). Audiența a crescut cu 4.000 de persoane față de anul trecut.

Pro Cinema are aceeași audiență cu AXN, dar spre spre deosebire de concurentul său are un segment de public matur mai mare: 29,6% (35 – 44 de ani), față de 18,2%. Telespectatori cu vârste între 45 și 54 de ani au o pondere de 18,1%, iar orășenii între 25 și 34 de ani dețin o cotă de 15,7%. Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani sunt în proporție de 5,3% (față de 9,7% la AXN).

Bărbații sunt majoritari la Pro Cinema (53,8%). Este a doua cifră procentuală de pe această nișă, după TCM (55,5%).

Pro Cinema are cea mai mare pondere a telespectatorilor cu studii primare (13,1%) și a celor cu studii medii (58%). Cei cu studii superioare sunt în proporție de 23,9%, cea mai mică de pe nișa televiziunilor de filme.

Pro Cinema este parte a grupului Pro TV S.A., controlat de operatorul american de televiziune CME.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii