Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Filmele și telespectatorii: Film Café

Film_Cafe.jpg
Film Café (fostul Romantica) a înregistrat cea mai mai creștere de audiență în prime time de pe nișa filmelor, față de anul trecut. Televiziunea cu filme romantice pentru publicul feminin are cea mai mare pondere a telespectatorilor cu vârste de peste 65 de ani (urban): 26,5%.

În intervalul 1 ianuarie – 10 octombrie a.c., audiența medie a Film Café a fost de 25.000 de telespectatori pe minut (0,2% rating urban, prime time), cu 19.000 mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut, când funcționa sub brandul Romantica.

Cel mai mulți telespectatori sunt femei (65,1% – a treia cifră procentuală a nișei de filme), lucru ce confirmă poziționarea acestei televiziuni.

În funcție de vârstă, cei mai numeroși telespectatori au vârste de peste 65 de ani: 26,5%. O altă grupă importantă cuprinde orășeni cu vârste între 45 și 54 de ani: 21%. Publicul cu vârste între 35 și 44 de ani este în proporție de 20,1%.

Film Café are cea mai mică cifră procentuală a telespectatorilor între 25 și 34 de ani: 8,3%.

Studiile superioare sunt prezente în proporție de 36,5%, iar cele medii au o cotă de 49,1% (a treia de pe această nișă, după TCM și Pro Cinema.)

Film Café este o televiziune distribuită de divizia de conținut Chellomedia, care a fost vândută recent de Liberty Global către compania de cablu AMC.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii