
În intervalul 1 ianuarie – 10 octombrie a.c., audiența medie a Film Café a fost de 25.000 de telespectatori pe minut (0,2% rating urban, prime time), cu 19.000 mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut, când funcționa sub brandul Romantica.
Cel mai mulți telespectatori sunt femei (65,1% – a treia cifră procentuală a nișei de filme), lucru ce confirmă poziționarea acestei televiziuni.
În funcție de vârstă, cei mai numeroși telespectatori au vârste de peste 65 de ani: 26,5%. O altă grupă importantă cuprinde orășeni cu vârste între 45 și 54 de ani: 21%. Publicul cu vârste între 35 și 44 de ani este în proporție de 20,1%.
Film Café are cea mai mică cifră procentuală a telespectatorilor între 25 și 34 de ani: 8,3%.
Studiile superioare sunt prezente în proporție de 36,5%, iar cele medii au o cotă de 49,1% (a treia de pe această nișă, după TCM și Pro Cinema.)
Film Café este o televiziune distribuită de divizia de conținut Chellomedia, care a fost vândută recent de Liberty Global către compania de cablu AMC.