Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Filmele și telespectatorii: Diva Universal

DIVA_UNIVERSAL.png
Diva Universal are cea mai mare pondere procentuală a telespectatorilor cu studii superioare de pe nișa televiziunilor de filme: 48,3% (urban). De asemenea, datorită orientării către publicul feminin, televiziunea are un procent ridicat de femei: 74,5%.

În perioada 1 ianuarie – 10 noiembrie a.c., Diva Universal a avut o audiență medie în prime time de 31.000 de telespectatori pe minut (0,3% rating urban). Audiența s-a menținut la nivel anului trecut (o scădere de doar 1.000 de telespectatori).

În funcție de vâstă, cea mai numeroasă grupă de telespectatori este formată din persoane de peste 65 de ani: 20,7% (a doua cifră procentuală a nișei după Film Café). Orășenii cu vârste între 55 și 64 de ani sunt în proporție de 19,4%, iar cei între 45 și 54 de ani, dețin o cotă de 17,1%.

Persoanele cu vârste între 25 și 34 de ani au o pondere de 20% (a treia cifră procentuală după Universal Channel și Acasă Gold). Se poate spune că publicul de la Diva Universal are vârste ridicate.

Totuși, aproape jumătate dintre telespectatori au studii superioare: 48,3%. Este cel mai mare procentaj de pe nișa filmelor. Studiile medii sunt reprezentate în proporție de 37,7%.

Poziționarea față de publicul feminin este evidentă la Diva Universal: 74,5% femei, respectiv 25,5% bărbați.

Diva Universal este deținut de Universal Networks International, parte a companiei NBCUniversal. NBCUniversal este proprietatea Comcast Corporation.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii