Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Filmele și telespectatorii: AXN

AXN.jpg
În perioada 1 ianuarie – 10 noiembrie a.c., canalul de filme AXN a avut la nivel urban, în prime time, o audiență medie de 51.000 de telespectatori pe minut. AXN și Pro Cinema au fost stațiile cele mai urmărite pe nișa televiziunilor de filme. Aproape 61% dintre telespectatorii AXN sunt femei.

Audiența televiziunii AXN a crescut în acest an cu 12.000 de telespectatori pe minut, în prime time (orele 19 – 24), la nivel urban. Este cea de-a doua creștere ca valoare a audienței de pe acest segment, după canalul Film Café.

În funcție de vârsta telespectatorilor din prime time, cei mai mulți telespectatori AXN provin din grupa 45-54 de ani: 24,8% (cea mai mare cifră procentuală de pe această nișă). Segmentul 25 – 34 de ani este reprezentat în proporție de 19,6%. O altă grupă cu o pondere importantă este cea cu vârste între 55 și 64 de ani: 15,2%.

Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani au o cotă de 9,7%, cea mai mare de pe nișa televiziunilor de filme.

În funcție de educație, profilul telespectatorilor AXN se prezintă astfel: 44,4% – studii superioare, 41,4% – studii medii și 9,8% – studii primare. AXN are cea mai mare cifră procentuală din această nișă a telespectatorilor cu studii superioare.

Femeile sunt mai numeroase decât bărbații la filmele difuzate de AXN: 60,8%, respectiv 39,2% – bărbați.

AXN, AXN White și AXN Black aparțin companiei americane Sony Pictures Television (SPT) Networks, deținută de Sony Pictures Entertainment (SPE).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii