FacebookTwitterLinkedIn

În februarie, cea mai importantă mutare pe nișa televiziunilor de filme a înregistrat-o canalul AXN, care a obținut o audiență medie de 24.000 de telespectatori pe minut (all day, urban), cu 4.000 mai mult decât în luna precedentă.

Astfel, AXN a trecut peste Diva Universal, canal de filme orientat către publicul feminin, care a avut o audiență medie de 21.000 de telespectatori pe minut. AXN se plasează pe locul doi în sondajele din mediul urban, după Pro Cinema, cu o medie de 28.000 de orășeni pe minut (all day).

Pe locul patru se află Universal Channel, cu o audiență medie de 13.000 de persoane, iar în imediata sa apropiere se situează canalul Film Café(fostul Romantica), cu o medie de 12.000 de orășeni pe minut (all day).

Canalele TCM, MGM, AXN Sci Fi, AXN Crime și Acasă Gold și-au păstrat aceleași audiențe ca cele din luna precedentă.