Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Filmele își strâng „bob cu bob” audiența de pe canalele de nișă

filme.jpg
Cele 10 canale de filme, cuprinse în sondajele de audiență, au avut în luna februarie o cotă de 4,43% din piața TV, la nivel urban. Audiența televiziunii AXN, specializată în difuzarea de seriale și filme de acțiune, a depășit-o pe cea a canalului Diva Universal, ajungând aproape de liderul Pro Cinema.

În februarie, cea mai importantă mutare pe nișa televiziunilor de filme a înregistrat-o canalul AXN, care a obținut o audiență medie de 24.000 de telespectatori pe minut (all day, urban), cu 4.000 mai mult decât în luna precedentă.

Astfel, AXN a trecut peste Diva Universal, canal de filme orientat către publicul feminin, care a avut o audiență medie de 21.000 de telespectatori pe minut. AXN se plasează pe locul doi în sondajele din mediul urban, după Pro Cinema, cu o medie de 28.000 de orășeni pe minut (all day).

Pe locul patru se află Universal Channel, cu o audiență medie de 13.000 de persoane, iar în imediata sa apropiere se situează canalul Film Café(fostul Romantica), cu o medie de 12.000 de orășeni pe minut (all day).

Canalele TCM, MGM, AXN Sci Fi, AXN Crime și Acasă Gold și-au păstrat aceleași audiențe ca cele din luna precedentă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii