Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Filmele indiene și coreene de pe Național TV atrag bugetele de publicitate de la multinaționale

national-tv.jpg
Național TV, televiziunea oamenilor de afaceri Ioan și Viorel Micula, ocupă locul șapte în topul stațiilor care au livrat cele mai mari volume de audiență pentru clienții publicitari, în primele șase luni ale acestui an. Cel mai mare client al canalului Național TV a fost European Drinks, compania fraților Micula.

În primul semestru al acestui an, Național TV a furnizat 39.193 puncte de audiență all urban pentru reclamele difuzate, cu 18,7% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. (Pe baza punctelor de audiență – Gross Rating Point – clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.)

Aproape 28% din bugetul total de publicitate de la Național TV a fost consumat de European Drinks, firma oamenilor de afaceri Ioan și Viorel Micula, proprietarii televiziunii. În acest caz se poate spune că este vorba de „publicitate în familie”.

Național TV are un public stabil în mediul urban, preponderent feminin, datorat în principal filmelor și serialelor indiene și coreene. Așa încât, și alți mari advertiseri au consumat publicitate pe această televiziune (locul șase în topul audienței generale în luna iunie a.c.).

Reclamele comandate de Unilever au acumulat 3.367 GRP’30 all urban în prima parte a acestui an, cu 332,6% mai mult decât în 2012. Cel de-al doilea mare client publicitar a fost Procter&Gamble (1.978 GRP’30 all urban). Anul trecut, P&G nu a consumat publicitate deloc pe Național TV.

Alți clienți cu volume mari de audiență au fost: Henkel (1.335 GRP’30 all urban), Chipita (1.174), Rewe (985), Romtelecom (982), Orange (839), Berlin-Chemie (669), Ficosota (612) și Walmark (565).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii