Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Filmele de acțiune de la Antena 1 au fost îngenuncheate de „Cenușăreasa”

cinderella-382932l-imagine.jpg
Pe 29 noiembrie a.c., filmul de animație „Cenușăreasa”, difuzat de Antena 1, a fost urmărit de 839.000 de telespectatori pe minut. A fost pelicula cu cea mai mare audiență transmis de această televiziune, în perioada 1 ianuarie – 17 decembrie 2012.

De la începutul anului și până la mijlocul lunii decembrie 2012, Antena 1 a difuzat 239 de filme în prime time. Cel mai vizionat a fost „Cenușăreasa”, producție Walt Disney (1950), cu un rating mediu de 8% la nivel urban. Îndrăgita poveste pentru copii (și părinți) a depășit în sondajele de audiență o întreagă armată de filme de acțiune, aventuri și thrillere.

Următorul film în topul audienței a fost „Proscrisul”, o producție 2005 cu Steve Austin și Laura Vandervoort. Acesta a fost programat pe 5 ianuarie 2012 și avut o audiență medie de 791.000 de telespectatori pe minut (7,5% rating urban). Alte două filme de acțiune s-au plasat în preferințele telespectatorilor: „Misiune în forță”  și „Prințul Persiei”, cu audiențe de 786.000, respectiv 731.000 de orășeni pe minut. De remarcat că, în perioada amintită, niciun film de la Antena 1 n-a avut audiență mai mare de un milion de telespectatori.

Trei filme de acțiune au fost difuzate de câte două ori la Antena 1, în anul 2012: „Bona de la forțele speciale” (cu ratinguri de 5,1% și 7,5%), „Vânătoare de oameni” (6,3% și 5,8%) și „Ecks contra Sever” (5,5% și 6,2%).

Pelicula cu cea mai slabă audiență a fost „Culoarul morții”, o dramă cu Tom Hanks și Michael Clarke Duncan, care a realizat o audiență medie de 110.000 de telespectatori pe minut (1% rating urban).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii