Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

FilmBox a anunțat rebrandingul televiziunilor sale care vor deveni FilmBox Premium și FilmBox Extra HD

FilmBox HD și FilmBox Extra vor deveni începând cu data de 29 septembrie 2015 FilmBox Extra HD și FilmBox Premium, ca urmare a unui procesul de rebranding determinat de nevoia de a defini mai bine rolurile celor două televiziuni, informează Media Expres.
FILMBOX EXTRA

Schimbarea marchează o diferențiere clară între televiziunile cu un conținut premium și cele cu un conținut standard din cadrul platformei FilmBox, cu scopul de a ajuta consumatorii să identifice mai ușor tipul de programe din cadrul ofertei FilmBox și să permită o mai bună navigare și selecție a acestora.

Profilele televiziunilor rămân neschimbate, FilmBox Extra HD se adresează telespectatorilor care preferă conținutul TV disponibil la o anumită calitate a imaginii și a sunetului, pentru a amplifica experiența cinematografică acasă. FilmBox Premium este o televiziune ce aduce filme noi, imediat după lansarea lor. Printre acestea se numără atât blockbustere de la Hollywood cât și comori ale cinematografiei europene sau serii TV cu bugete mari și distribuții pe măsură.

VEZI PUBLICITATEA VANDUTĂ DE TELEVIZIUNILE MUZICALE ÎN SEMESTRUL I – 2015!

Neinclusă în procesul de rebranding, televiziunea FilmBox, al cărei conținut se axează mai mult pe entertainment de tip cinema, va continua să prezinte actori de top în filme de la Hollywood și să difuzeze seriale TV cunoscute.

Televiziunile aparțin SPI International, unul dintre principalii furnizori de filme artistice și programe TV pentru piața internațională care deține în prezent peste 20 de televiziuni distribuite la nivel global.

AFLĂ CÂȚI BANI AU CÂȘTIGAT TELEVIZIUNILE TEMATICE DIN PUBLICITATE ÎN SEMESTRUL I – 2015!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii