Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Film Café a pășit cu dreptul în sondajele de audiență

rec_tv_2.jpg
Televiziunea de nișă Film Café, care s-a lansat la începutul lunii decembrie 2012 în locul postului pentru femei Romantica, a intrat promițător în sondajele de audiență ale ultimei luni a anului. Film Café se anunță un jucător important pe nișa canalelor de filme.

Decizia companiei Chello Networks de a transforma Romantica în canalul Film Café s-a dovedit o mutare de succes. În prima lună de funcționare, noul canal de filme a avut o audiență medie de 14.000 de telespectatori pe minut la nivel național (all day). Asta în timp ce fosta televiziune Romantica ajunse în noiembrie să aibă o audiență medie de doar 6.000 de persoane.

La nivel urban, Film Café a avut o audiență medie de 11.000 de telespectatori pe minut. Cu o lună înainte, Romantica abia atinsese 5.000 de orășeni. Cu audiențele din decembrie 2013, Film Café se plasează înaintea canalelor de filme TCM, MGM, AXN Sci Fi și AXN Crime, dar la mare distanță de Pro Cinema (56.000 telespectatori la nivel național), AXN (34.000) și Diva Universal (31.000).

Cu filmele, serialele și programele de divertisment pe care le difuzează, Film Café vizează publicul feminin urban (ca și fostul canal Romantica). Chello Networks, compania care deține licența TV, face parte din Chello Central Europe, divizia europeană a gigantului Liberty Global, cea mai mare companie de comunicații din lume.

În România, Chello Central Europe mai deține televiziunile Minimax, Megamax, TV Paprika, Sport 1 şi MGM Channel.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii