Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Festivalul de creație publicitară Cannes Lions a fost reprogramat în octombrie

Festivalul de creaţie Cannes Lions a fost amânat din cauza crizei coronavirusului. Evenimentul, care urma să aibă loc în perioada 22-26 iunie a fost reprogramat între 26 şi 30 octombrie, informează News.ro, potrivit Variety.
 aboneaza-te
Cannes-Lions-Hashtag

Decizia a fost luată după ce organizatorii s-au consultat cu oficiali din domeniul sănătăţii, cu primarul oraşului Cannes, autorităţi şi parteneri ai festivalului.

Printre cei care erau anunţaţi să susţină discursuri în iunie se aflau Claudine Cheever, şef de branding şi publicitate la Amazon, Jean Tanis, director de creaţie la Netflix şi Kathleen Hall, vicepreşedinte la Microsoft.

Cannes Lions este un eveniment mondial pentru cei care lucrează în comunicaţii creative, publicitate şi domenii conexe şi care atrage în jur de 15.000 de vizitatori.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii