Patru creativi din România fac parte din juriile festivalului: Ioana Zamfir – Director creativ executiv la MRM România, Ana Bălan – Director de creație la Porter Novelli Relații Publice, Silviu Antohe – Director creativ executiv la MullenLowe România și Mona Opran – Director Dezvoltare Junior Achievement and Business Transformation Consultant România, notează Media Expres.
Tot din România dar reprezentând companii britanice din juriu face parte și Gabriela Lungu, director creativ global VMLY & R Commerce și fondator WINGS Creative Leadership Lab din Marea Britanie.
Organizatorii concursului Golden Drum au introdus noi secțiuni, grupuri și premii și un sistem îmbunătățit de punctaj pentru acordarea premiilor.
Au fost aduse schimbări în competiție, cu un accent suplimentar acordat lucrărilor care prezintă excelența digitală, artizanală și de afaceri. Secțiunile WHAT și WHY au fost înlocuite cu patru secțiuni noi: Creative Business Excellence Drum, Craft Drum, One-Channel Drum și Omni-Channel Drum.
O secțiune specială „Toate juriile” care va premia creațiile axate pe spirit local, cauze sociale și lucrări create ca răspuns la pandemia Covid-19. Lucrările prezentate în această secțiune vor fi evaluate de către toți membrii juriului și premiate de către cei patru președinți ai juriului.
Pentru prima dată, festivalul solicită participări la grupurile Creative Effectiveness; e/mCommerce, Community & Use of Experience; Sustainable Business Solutions; Innovation Craft; Health & Wellness; Sport, Pop Culture & Art; și Covid-19.
Festivalul introduce premiile noi: Bronzul Drum Award și Best of Covid-19 Award.
Lucrările prezentate la concursul Golden Drum vor fi judecate de un număr mai mare de experți internaționali, inclusiv marketeri. Pentru a asigura un proces echitabil de evaluare, toți președinții juriului sunt numiți din agenții independente din țări care nu sunt eligibile să concureze la concursul Golden Drum.
Secțiunea Creative Business Excellence Drum va fi judecată de un juriu mixt format din cei mai performanți agenți de marketing și profesioniști din agenții, vizibili la nivel internaționpal nu numai pentru expertiza lor în domeniul creativ, ci și pentru cunoștințele lor extinse în sfera afacerilor.
Golden Drum 2021 primește lucrări realizate timp de de doi ani, în 2019 și 2021 și oferă un discount de tip „early bird” pentru lucrările înscrise până la 1 iunie 2021 de 25 de euro, de la prețul de bază de 270 de euro pentru o lucrare înscrisă (fără TVA, care în Slovenia este de 22%).