Cautare




, Forbes Staff

Bunuri de consum |
|

Ferrero achiziţionează divizia americană de ciocolată a companiei Nestlé

Grupul Ferrero anunță achiziționarea diviziei americane de ciocolată a Nestlé, pentru suma de 2,8 miliarde de dolari.
shutterstock_426143071

Divizia americană de dulciuri a companiei Nestlé a generat vânzări de aproximativ 900 de milioane de dolari în 2016.

Ferrero va achiziționa peste 20 de mărci americane renumite, inclusiv branduri celebre de ciocolată, cum ar fi Butterfinger, BabyRuth, 100Grand, Raisinets, Wonka și dreptul exclusiv la marca Crunch pentru produse de cofetărie și anumite categorii în SUA, dar și mărcile SweeTarts, LaffyTaffy și Nerds.

Cu această tranzacție, Ferrero va deveni a treia cea mai mare companie de dulciuri de pe piața americană. Ferrara Candy Company, recent achiziționată de o companie afiliată Ferrero, adaugă în portofoliul grupului mărcile Trolli, Brach’s și Black Forest Gummies.

Ferrero va achiziționa fabricile de producție ale Nestlé SUA din Bloomington, Franklin Park și Itasca, Illinois. Angajații fabricilor Nesté îşi vor continua activitatea prin intermediul birourilor din Glendale, California, precum și din alte locații actuale din Illinois și New Jersey.

Tranzacția este supusă condițiilor uzuale de închidere și aprobărilor de reglementare, iar termenul aproximativ pentru finalizare este sfârşitul primului trimestru din 2018.

În România, Ferrero Group a ocupat, în 2016, locul doi în topul companiilor din industria ciocolatei cu cele mai mari vânzări, având o cotă de piață de 17,1%, fiind devansată de Mondelez International, cu o cotă de piață de 25,7%, conform datelor Euromonitor. De asemenea, Kinder și Raffaello, branduri ale Ferrero prezente în România, sunt în topul preferințelor românilor, cu o cotă de piață de 8,8%, respectiv, 5,6%.

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii