Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Femeile au fost cele mai interesate de „păcatele” lui Capatos

Capatos.jpg
Cel mai numeros public al programului „Un show păcătos” (Antena 1) a fost format, anul trecut, din persoane cu vârste între 35 și 44 de ani, la nivel național. Aproape 54% au fost telespectatori cu studii medii.

În cursul anului 2012, circa 16.157.000 de români au urmărit cel puțin un minut din emisiunea lui Dan Capatos, „Un show păcătos”. Cifra reprezintă indicatorul de audiență reach și reprezintă numărul pe persoane distincte care au urmărit cel puțin un minut din acest program. În fiecare zi a anului trecut, 2.152.000 de români au văzut cel puțin un minut din „show-ul păcătos” al lui Capatos.

Cel mai numeros public se regăsește în segmentul de vârstă 35 – 44 de ani: 19% din totalul telespectatorilor. Urmează grupa de români cu vârste între 25 – 34 de ani: 18,3%. Persoanele cu vârste 55 și 64 de ani au fost în proporție de 16,3%, iar cei „săriți” de 65 de ani au reprezentat 12,7% din totalul publicului telespectator.

În funcție de educație, cel mai mare segment a fost reprezentat de românii cu studii medii: 54%. Telespectatorii cu studii superioare au avut o cotă de 18,3%.

Femeile au fost mai interesate de „păcatele” acestui „show”: 57,4%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii