Cautare




, Contributor

Industrie |
|

Feexers: Numărul de cereri urgente pentru reparații sanitare a crescut considerabil pe perioada stării de urgență, în București

Odată cu pandemia de coronavirus și impunerea măsurilor de restricție, activitatea zilnică a oamenilor s-a mutat în mare parte în domiciliul acestora. Forțați de context să își petreacă mare parte din timp acasă, bucureștenii au început să acorde mai multă atenție spațiului în care locuiesc, punând un accent deosebit pe reparațiile instalațiilor sanitare, electrice sau de amenajări interioare.
 aboneaza-te
Feexers

Potrivit informațiilor furnizate de Feexers, companie ce are în dotare o aplicație mobilă de servicii, care face legătura între nevoile clienților și oferta profesioniștilor, în domeniile instalațiilor sanitare, electrice, amenajări interioare sau servicii de înfrumusețare, înainte de instaurarea stării de urgență se înregistrau doar 27% de comenzi urgente, procent ce a urcat până la 70% pe perioada izolării, pe primul loc situându-se instalațiile sanitare, urmate de instalațiile electrice pe locul doi și de amenajările interioare pe locul trei.

Pe de altă parte, în perioada 15 martie-15 mai 2020, aplicația a înregistrat doar 171 de cereri, comparativ cu 451 de cereri înregistrate în perioada de dinaintea pandemiei. De asemenea și prețul mediu per lucrare a scăzut de la 279 de lei, înainte de izolare, la 171 de lei în perioada stării de urgență. Însă, per total cererile de reparații se află pe un trend descendent.

“Trendul cresterii solicitărilor de reparații a crescut doar pe sectorul cererilor de reparații urgente. Per total, cererile de reparații au scăzut cu 60%. Acum trei săptămâni am înregistrat nivelul cel mai scăzut al cererilor. De atunci, acestea au crescut semnificativ (comparabil cu nivelul atins înaintea perioadei de izolare). Ținând cont de faptul că mulți oameni vor continua să muncească din propriile locuințe și bazându-ne pe anunțurile făcute de marile corporații cu privire la munca de acasă, credem că oamenii vor rămâne atenți și pe viitor la calitatea oferită de “biroul de acasă””, spune Cristian Udrescu, Director Relații Clienți la Feexers.

De asemenea și comportamentul clienților Feexers s-a modificat considerabil pe perioada stării de urgență. Spre exemplu,perioada preferată de executare a reparațiilor s-a mutat în prima parte a zilei (50% în intervalul 8.00-10.00 dimineața, 18% în intervalul 10.00-12.00)iar bărbații s-au arătat mult mai implicați și au generat peste 60% din comenzi în condițiile în care, înaintea instaurării izolării la domiciliu, femeile și bărbații erau la egalitate ca număr de comenzi. În plus, dacă înainte de izolare peste 40% din reparații se făceau în sedii de firme, acestea au scăzut acum sub 10%, iar concentrarea cererilor, de obicei din nordul Bucureștiului, s-a diluat în mod uniform către toate cartierele.

“Surpriza nu a venit din faptul că lucrările efectuate au fost preponderent urgente – e normal ca în perioada izolării să nu îți dorește profesioniști prin casă decât dacă este absolută nevoie – ci din dublarea lucrărilor de instalații sanitare și repartizarea uniformă a cererilor în toate cartierele Bucureștiului”, a declarat Cristian Udrescu, Director Relații Clienți la Feexers.

Având în vedere că a scăzut cererea de reparații pentru firme și companii, dar a crescut cererea pentru reparații la domiciliu, renatabilitatea companiei nu a fost afectată de această fluctuație.

“Prețurile lucrărilor nu sunt influențate de locația sau tipul acestora (birouri sau rezidențial), de aceea ele se compensează unele cu celelalte. Mai mult, feexer-ii noștri nu știu dacă cererea vine de la o firmă sau de la o persoană fizică, decât după ce oferta lor este acceptată și ajung la locul unde se va presta serviciul. În concluzie, rentabilitatea unei lucrări nu e influențată decât de tipul lucrării. Pâna la urmă, reparația unei chiuvete este identică, acasă sau la birou”, mai spune Cristian Udrescu.

În plus și la nivelul companiei Feexers s-au luat măsuri de siguranță, astfel că angajații au fost echipați corespunzător pentru a-și putea desfășura munca în condiții optime.

“Imediat după decretarea stării de urgență, Feexers a pus la dispoziția tuturor profesioniștilor noștri echipamente de protecție (mască, manuși și soluții dezinfectante) împreună cu instrucțiuni stricte cu privire la felul în care trebuie să se protejeze pe ei și pe clienți în același timp. Putem spune că nu am avut nicio reclamație cu privire la măsurile de protecție în această perioadă. Deși încercăm să minimizăm orice risc, ele există. Din fericire, nu am înregistrat niciun caz până acum și sperăm să rămânem la același nivel de siguranță și pe viitor”, continuă acesta.

Contextul actual a reprezentat și o perioadă potrivită pentru ca Feexers să aducă îmbunătățiri aplicației, pentru a deservi o gamă mai largă de clienți.

“În toată această perioadă, aplicația Feexers a fost îmbunătățită considerabil. Am considerat că este o perioadă perfectă pentru a aduce servicii și funcționalități noi. Prin urmare, suntem pregătiți ca în timp scurt să lansam servicii noi prin aplicație: reparații și instalari de aer condiționat, montaj mobilă, reparații electrocasnice și tractări auto (asistență rutieră), iar ca funcționalități, posibilitatea de a trimite referințe către prieteni și cunoștințe cu acumulare de sume care pot fi la rândul lor folosite pentru reparații gratuite”, a mai precizat Cristian Udrescu.

Deși pe perioada stării de urgență numărul de cereri a scăzut considerabil, se pare că lucrurile iau o altă turnură, iar numărul de cereri de reparații pare să fie pe un trend pozitiv.

“Ne asteptăm ca în următoarele săptămâni să revenim pe creștere. Nu putem aprecia care sunt implicațiile crizei pe termen lung, însă pentru noi această perioadă a fost benefică în dezvoltarea aplicației Feexers precum și în testarea unor scenarii de lucru mai bine adaptate la noua realitate economică și socială”, a conchis Cristian Udrescu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii