Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

SportsMoney |
|

Federația Română de Fotbal a lansat noile brandurile pentru Liga 2 și Liga 3

Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal, și managerul de competiții Felix Grigore au prezentat, joi, la sediul FRF,  noile branduri Liga 2 și Liga 3, un proiect cu sprijinul UEFA.
Liga 2 Liga 3

Lansarea oficială a acestor branduri se va realiza și în cadrul unui alt proiect ce va fi implementat, în premieră, începând de la finalul acestui sezon. FRF va celebra câștigătoarele fiecărei serii de Liga 3 și câștigătoarea Ligii 2 în ceremonii organizate pe terenurile echipelor merituoase.

Răzvan Burleanu: „Ne aflăm astăzi în fața unui moment foarte important pentru evoluția fotbalului românesc. Lansăm noile branduri Liga 2 și Liga 3, un proiect realizat cu asistență și finanțare din partea UEFA. Sunt două branduri pentru prezent și viitor, ne dorim ca aceste competiții să evolueze pentru că sunt fundamentale în piramida fotbalului”.

Răzvan Burleanu a precizat că nu este vorba doar de două identități vizuale, de un logo sau altul, de un slogan sau altul, ci de noi branduri care vor duce la întărirea acestor campionate. Liga 2 va avea deviza „Marea performanță începe aici”, în timp ce Liga 3 va avea sloganul „Echipa ta, fotbalul tău”.

Șeful FRF a mai spus: „Este vorba de un program finanțat de UEFA, care va duce la succese pentru grupările din Liga 2 și Liga 3, atât din punct de vedere sportiv, dar și financiar“.

Felix Grigore, Managerul Departamentului de Competiții al FRF: „Am convingerea că această nouă identitate, apreciată de toți reprezentanții cluburilor, va conferi plus-valoare și va consolida competițiile. Ne dorim să ajutăm fiecare club să își construiască, mai departe, propria identitate pentru că modelul de succes pe care îl implementăm trebuie exportat”.

VEZI TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI AUDIENȚE ÎN URBAN – APRILIE 2017

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii