Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

În februarie, Dolce Sport a ajuns a doua televiziune de sport la nivel național

Cu programe „ușurele”, Sport.ro se menține pe primul loc în topul televiziunilor de sport măsurate de Kantar Media, cu o medie de 33.000 de telespectatori pe minut la nivel național.
Logo-Dolce-Sport

În februarie, Eurosport a pierdut 13.000 de telespectatori la nivel național și 10.000 în urban, față de audiența din ianuarie. Pierderile se datorează faptului că în ianuarie, Eurosport a difuzat Australian Open, turneu în care a evoluat Simona Halep. De asemenea, întrecerea masculină a stârnit interes în rândul iubitorilor de tenis din România. În februarie, însă, Eurosport nu a avut o competiție de acest calibru, așa încât căderea în audiență a fost inevitabilă. Au predominat sporturile de iarnă, care nu au fani în rândul românilor. Astfel, audiențele au fost de 16.000 (național), respectiv 11.000 de telespectatori/minut (urban), conform măsurătorilor Kantar Media.

De această slăbiciune a Eurosportului a profitat Dolce Sport, canalul de sport al platformei digitale Telekom TV, care a ajuns a doua televiziune pe această nișă, după Sport.ro. În februarie, Dolce Sport a avut o audiență națională de 18.000 de telespectatori pe minut, cu 7.000 mai mult decât în ianuarie. În urban, audiența este slabă, cu doar 4.000 de telespectatori pe minut, sub Eurosport 2 (7.000 de telespectatori/minut) . Așadar, recepția Dolce Sport este mai bună în zona rurală.

Eurosport 2, canalul care transmite campionatul de fotbal al Germaniei (Bundesliga), a pierdut în februarie 5.000 de persoane pe național și 4.000 în urban, ajungând la o medie de 9.000, respectiv 7.000 de telespectatori/minut.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii