Obiectivele campaniei sunt creșterea nivelului de conștientizare asupra beneficiilor oferite de mașinile electrice asupra mediului, cât și asupra avantajelor pentru cei care le conduc.
Echipele implicate în proiect sunt:
FCB Bucharest: Sorina Borcescu – Managing Director, Cornel Gologan – Creative Director, Sonia Panait – Business Development Director, Karina Condescu – Strategic Planner, Emanuel Borcescu – Head of Art, Arpad Fekete – Senior Art Director, Alexandra Buligescu – Senior Copywriter, Simina Lambrino – Client Service Director, Andreea Cucu – Account Manager, Alina Ștefan – PR Director, Horia Anton – PR Manager, Delia Constanda – PR Executive.
Porsche România: Bogdan Florea – Brand Manager VW Autoturisme, Anelise Moldovan – Marketing Manager, Lavinia Hoștină – Digital Marketing Specialist.
Bogdan Florea, Brand Manager VW Autoturisme: „Cu ID., Volkswagen începe o nouă eră a electromobilității: inteligentă, inovativă și sustenabilă. ID. este o expresie actualizată a mărcii și un manifesto pentru viitor. Ne-a bucurat răspunsul pozitiv primit din partea clienților noștri, care au rezervat exemplare produse în seria limitată, chiar înainte de prezentarea oficială a modelului. Suntem siguri că ID. va revoluționa piața de mașini electrice din România prin prețul, calitatea și tehnologiile de care va dispune. Ne-a plăcut abordarea integrată venită de la FCB Bucharest și suntem nerăbdători să aducem experiența ID. aproape de publicul din România”.
PRIMUL AN DE MARKETING: MIHAI GHYKA
Cornel Gologan, Creative Director FCB Bucharest: „Campania cu care am „parcat” ID-ul la FCB este Das Electric Revolution. E o idee cu care (sperăm să) transmitem toate intențiile și așteptările pe care VW le are de la ID 3. Oricât de limbă de lemn sună, VW va revoluționa piața de mașini electrice. E o promisiune pe care au făcut-o la nivel mondial, o să ne vizeze și pe noi de anul viitor. Și e nevoie de max juma’ de oră de research pe net ca să te prinzi că au cu ce. După fel de fel de experiemente pe care le-au făcut alți producători cu modele la prețuri exorbitante sau cu autonomii ridicole, VW pune pe străzi o mașină care are preț de Golf și pe care nu trebuie să o bagi în priză vreo 550 de kilometri. Și care, dacă mai e nevoie să pun reflectorul pe ID, e un Volkswagen.”