„Primăvara acestui an aduce o premieră la FashionUP: intrarea pe segmentul de beauty. (…) Știam că există o afinitate pentru clienții de fashion să cumpere și produse de beauty, așa că noua categorie a fost o mișcare cât se poate de naturală în evoluția noastră. Piața cosmeticelor este în continuă expansiune, la fel ca obiceiul tinerelor de a face cumpărături online. Tocmai de aceea, estimăm vânzări de 500.000 de Euro pe acest segment în primul an”, a declarat Mira Anghelescu, COO FashionUP.
Femeile care aleg să cumpere prin FashionUP sunt preocupate de felul în care arată, iar multe dintre ele aleg să achiziţioneze online, economisind astfel timpul alocat unei sesiuni clasice de shopping. Cele peste 7.000 de produse listate poartă numele a 200 de branduri.
FashionUP a fost lansat în 2009. Anul 2017 a însemnat pentru retailer diversificarea modelului de business, prin adăugarea campaniilor de tip flash sale și a unei categorii noi de produse, eOutlet.