Magazinul, ce va fi inaugurat în ultimul trimestru al acestui an, va beneficia de o suprafață de 1.700 de metri pătraţi, iar produsele cu care Tati vine în România sunt atât articole de îmbrăcăminte, cât şi produse de înfrumuseţare şi pentru casă.
“Deschiderea primului magazin Tati în România în centrul comercial Veranda din Obor reprezintă o mişcare strategică a grupului nostru de a găsi platforma ideală pentru comercializarea produselor brandului francez. Așteptăm cu nerăbdare vizitatorii mallului să ne treacă pragul și să profite de ofertele pe care le pregătim special pentru ei”, a adăugat Marian Radu, reprezentant al grupului Peeraj.
Printre chiriașii centrului comercial se mai numără H&M, C&A, CCC, Deichman, Triumf, Lora Shoes, Zaza și Le Cashmere Heritage. În acest moment, centrul comercial a ajuns la o suprafață de ocupare de 90%.
Veranda va avea o suprafață închiriabilă de aproximativ 30.000 de metri pătrați, dintre care hipermarketul Carrefour va ocupa 10.000 de mp. Adițional, vizitatorii vor beneficia de 15.000 de mp de spații verzi, unde se vor afla terase, locuri de joacă pentru copii și pentru practicarea sporturilor în aer liber și un patinoar. Printre chiriașii din zona de restaurante se numără Oro Toro, Pizza Coloseum, Salad Box, K-Grill, Rustic, Toan’s, Spartan, Starbucks și cofetăria Sweet by Marvio.