FacebookTwitterLinkedIn

Printre ce mai importanți chiriași se numără: Puma, Killtec, Tom Tailor, Lee Cooper, Triumph, Otter, Sizeer, Ecco, Colin’s, US și Polo Assn.

Situat la ieșirea pe autostrada A2, Fashion House Pallady își va deschide porțile pe 25 martie.

Fashion House Pallady are o suprafață de peste 12.000 mp și va fi dezvoltat în două etape. Outlet-ul va găzdui peste 60 de magazine, o zonă de joacă pentru copii, restaurante, dar și aproximativ 300 de locuri de parcare, pe care vizitatorii le vor putea folosi gratuit. Investiția totală în acest proiect se ridică la peste 25 de milioane de euro.

În plus, Fashion House Pallady este al șaptelea outlet dezvoltat de Fashion House Group în Europa Centrală și de Est și în Rusia, și al doilea deschis în Capitală. Primul este situat în partea de vest a orașului, în zona Militari, și funcționează din decembrie 2008.

„Noul nostru proiect emblematic reprezintă o investiție importantă în România și în economia locală, care demonstrează angajamentul nostru continuu față de potențialul de creștere al pieței locale de outlet. Istoria a arătat că businessul de tip outlet este sustenabil chiar și în cele mai dificile perioade economice. În ciuda dificultăților apărute în 2020, am continuat lucrările de construcție la Fashion House Pallady, conform planurilor și, astfel, vom putea oferi consumatorilor noștri un raport calitate-preț cât mai bun. Suntem încrezători că acest moment ne va aduce succes și multe oportunități în viitor”, a declarat Brendon O’Reilly, Director General al Grupul Fashion House.

Outlet-ul va face parte dintr-un parc de retail și de agrement de mari dimensiuni. Dezvoltat de Liebrecht & wooD Group, proiectul își propune să devină una dintre principalele destinații de cumpărături și petrecere a timpului liber din România.