Cautare




, Contributor

Imobiliare |
|

Fashion House Outlet Centre, grad de ocupare de 90%

Outlet-ul din vestul Capitalei a atras câte un chiriaș pe lună în perioada ianuarie-octombrie 2015.
FASHION HOUSE Outlet Centre Bucuresti

Fashion House Outlet Centre București se apropie vertiginos de gradul de ocupare de 90% a Fazei 1 din proiect, după ce 10 noi chiriași au decis să deschidă magazine în primele zece luni ale anului 2015. Printre acestea se numără branduri internaționale și locale de top, cum ar fi: Guess, Mustang Jeans, Spanish Kids, Kiddie Rides, Format Lady, Faith by MD, Nissa, Napoleoni, TED’s, Lacoste & Gant. ”Mai mult, 3 noi chiriași au decis recent să închirieze un spațiu în outlet și urmează să fie anunțați în curând”, spun reprezentanții centrului deținut de grupul Liebrecht & wooD.

Fashion Days favorizează de Black Friday clienții cu aplicații mobile

Valoarea medie a cumpărăturilor efectuate de un client s-a majorat cu 22,4%, în timp ce rata de conversie (procentul vizitatorilor care cumpără produse) a crescut cu 24% comparativ cu anul trecut ”Cifrele demonstrează faptul că românii sunt tot mai familiarizați cu conceptul de outlet și înțeleg avantajele financiare pe care acest tip de cumpărături le poate genera”, spun reprezentanții companiei, care cosideră outlet-ul din București un model reprezentativ pentru întregul grup. Astfel, Fashion House Outlet Centre București va fi prezentat, în cadrul târgului internațional de retail imobiliar MAPIC 2015, ca un proiect de succes din cadrul grupului. ”Proiectul principal al grupului în România, prezentat la Cannes, este Fashion House Outlet Centre București, parte a parcului de retail West Park Retail. România rămâne o piață de importanță strategică pentru companie, având în vedere că atât performanța proiectelor existente, cât și interesul consumatorilor se află pe un trend semnificativ de creștere”, spun reprezentanții Liebrecht & wooD.

Domo închide toate magazinele fizice

West Park Retail, având o suprafață închiriabilă totală de 74.500 de metri pătrați cuprinsă în trei unități de tip big-box și proiectul Fashion House Outlet Centre, a atras noi chiriași și în acest an, printre care se numără primul magazin sub brandul Casa Convenienza din România (1.050 metri pătrați GLA), inaugurat în luna mai.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii