Cautare




, Staff

Tech |
|

Fashion Days: Românii au cheltuit pe cumpărături nocturne, în medie, 282 de lei, în prima jumătate a anului. Cele mai multe achiziții au fost făcute de pe smartphone

Românii au cumpărat, în medie, articole de modă în valoare de 282 de lei, pe timpul nopții, în prima jumătate a anului, arată datele retailerului online Fashion Days, care a analizat obiceiurile de cumpărare nocturne ale clienților din România, Bulgaria și Ungaria.
Moda online shutterstock_247426483

Clienții Fashion Days din România au plasat comenzi după ora 00:00 mai ales de pe dispozitivele mobile și au cumpărat pantofi clasici, pantofi sport, rochii, sacouri, ceasuri și accesorii, genți, haine pentru copii, dar și obiecte decorative pentru casă. Majoritatea comenzilor plasate în timpul nopții (41,69%) au fost înregistrate în intervalul 00:00 – 01:00, iar cele mai multe achiziții au fost făcute din București (43%), Timișoara și Cluj-Napoca.

„Clienții noștri, aflați mereu în mișcare și cu timp tot mai limitat, își doresc să poată face cumpărături de oriunde și oricând: în mijloacele de transport, în drumul spre birou, în vacanță, așteptând la restaurant, și chiar noaptea, când au mai mult timp liber și se pot bucura de oferta diversificată de branduri și produse potrivite oricărui stil, pe care o găsesc în magazinul nostru online. La Fashion Days, observăm în fiecare an un interes crescut pentru cumpărături în intervalul 00:00 – 06:00 și că tot mai multe comenzi sunt plasate de pe smartphone și tabletă”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Dispozitivele mobile au fost utilizate cu precădere (74%) de clienții nocturi români pentru a-și comanda produsele dorite. Aproximativ 69% din totalul achizițiilor a fost realizat de pe smartphone și 5% de pe tabletă, restul reprezentând comenzi plasate de pe desktop.

Ponderea de utilizare a dispozitivelor mobile a fost ridicată și în Bulgaria (68%) și Ungaria (71%). Se remarcă o particularitate la clienții din Ungaria, prin utilizarea mai ridicată a tabletelor (10% din total) pentru comenzile plasate noaptea.

 

Cel mai scump produs achiziționat de români noaptea a fost un ceas Bell & Ross, în valoare de 13.352 de lei. În Bulgaria, cel mai scump produs cumpărat a fost tot un ceas, la prețul aproximativ de 3.790 de lei,  în timp ce, un client din Ungaria a cumpărat o rochie Dolce&Gabbana, pentru care a plătit echivalentul a 2.312 lei.

O achiziție nocturnă în Ungaria ajunge la 311 lei, iar în Bulgaria la 330 de lei.

În continuare, femeile reprezintă categoria cu cei mai activi clienți, chiar și noaptea. Însă se remarcă un apetit crescut pentru cumpărături în rândul bărbaților, reprezentând 39% din clienții care au plasat comenzi în România, în intervalul 00:00 – 05:00. Adică, aproape 4 din 10 comenzi plasate noaptea pe fashiondays.ro au fost realizate de bărbați. Atât în Bulgaria, cât și în Ungaria, 27% din achizițiile făcute în intervalul 00:00 – 06:00 au fost realizate de bărbați.

În toate cele trei țări, intervalul cu cea mai scăzută activitate de shopping a fost 04:00 – 05:00.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii