
În acest scop, Fashion Days a extins colaborarea cu PayU, principalul integrator de plăți online din România, ambele companii făcând parte din grupul Naspers. În urmă cu patru luni, retailerul de modă a lansat prima versiune a aplicației, prin intermediul căreia clienții pot plasa comanda pentru obiectele dorite, oriunde și oricând.
În intervalul de probă, s-au înregistrat peste 50.000 de descărcări ale aplicației, în prezent mai bine de 15% din totalul comenzilor Fashion Days în România provenind din acest sistem. ,,Acest lucru demonstrează că achizițiile online sunt în plină expansiune”, crede Cristina Popa, Country Manager Fashion Days România. ,,Vom continua să ne dezvoltăm în această direcție”.
Aproximativ 37% din vânzările online de retail realizate prin PayU de pe mobil sunt pentru articole de modă, iar prima versiune a aplicației Fashion Days a stat săptămâni la rând în topul celor mai descărcate aplicații din România, din categoria Lifestyle.
Conform datelor PayU, în ultimul an numărul utilizatorilor români care accesează internetul pe mobil a crescut cu 60%, iar peste 40% dintre deținătorii de smartphone folosesc sistemul de operare iOS.