FacebookTwitterLinkedIn

Mai mult de jumătate dintre români intenționează să cumpere ceva de Black Friday, iar bugetul mediu alocat este de 2.048 de lei, cu 100 de lei mai mare decât în anul precedent.

„Am decis să începem Black Friday în ziua de miercuri tocmai pentru a le putea livra clienților noștri comenzile în timpul cel mai scurt de până acum. Estimăm că vom preda curierilor aproape  40% dintre colete până vineri dimineața, iar, în cazul produselor achiziționate din București și Ilfov, primele comenzi vor fi livrate imediat după prânz, în easybox. Pentru a avea cât mai mulți clienți mulțumiți de livrarea rapidă a produselor este important ca aceștia să își ridice cât mai repede coletele din easybox”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Easybox este opțiunea de livrare cea mai rapidă și cu cea mai mare creștere în ultimele 6 luni, 20% dintre comenzile Fashion Days plasate în luna octombrie fiind livrate în cele peste 85 de lockere din București și Ilfov. Volumul de comenzi estimat în perioada Black Friday încurajează plata online și ridicarea coletelor în interval de 36 de ore.

Aproape 120.000 de produse vor fi predate curierilor pentru livrare până în seara zilei de 14 noiembrie.

Fashion Days va avea un stoc de 1,5 milioane de produse de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii, însumând  175 de milioane de lei.

Peste 3,3 milioane de vizite sunt așteptate pe parcursul întregului eveniment, cu peste 70% din valoarea comenzilor estimată a fi plasată din aplicația Fashion Days, procent în continuă creștere de la an la an. Numărul de aplicații Fashion Days, instalate în perioada Black Friday pe telefoanele mobile, va ajunge la 600.000.