85% dintre comenzile de produse de lux au fost realizate în aplicația de mobil și cele mai cele mai multe au fost plasate în primele minute de la startul campaniei în aplicația de mobil, începând cu ora 20:00.
Cele mai multe comenzi de lux au fost plasate din orașele: București, Constanța, Brașov, Drobeta-Turnu Severin, Târgoviște, Arad, Ploiești, Timișoara, Mioveni, Oradea, Piatra Neamț, Valu lui Traian.
Peste 8.000 de comenzi au plecat deja către clienții care au făcut achiziții în primele ore de la startul campaniei. Valoarea cumulată a acestora pentru produsele de lux este de 170.000 de lei.
În topul categoriilor de produse cu cele mai multe comenzi plasate se află jachete, pulovere, rochii, articole de încălțăminte (cizme și ghete).
Produsele pentru femei conduc în topul achizițiilor, fiind majoritare la acest moment, iar în topul preferințelor din punct de vedere cromatic sunt: negru, albastru, gri, maron, alb.