FacebookTwitterLinkedIn

Chiar dacă de mai bine de 18 luni, tabloul de ansamblu pe zona de e-commerce prezintă un mediu concurențial acerb, reprezentanții Fashion Days au recunoscut că cele mai mari provocări ale acestei perioade nu vin din partea competitorilor, ci vizează mai degrabă segmentul de supply chain și costurile de transport.

„Una dintre marile provocări ale acestui episod pandemic îl reprezintă asigurarea unui flux normal al mărfurilor, pentru că în această perioadă am avut furnizori care nu ne-au putut onora comenzile, fie din cauza reducerii volumului de producție, fie din cauza prețurilor de transport care au devenit destul de mari”, a explicat pentru Forbes România, Robert Berza, General Manager-ul Fashion Days.

Robert Berza a făcut și un bilanț al primelor zece luni ale lui 2021, iar cifrele arată o creștere de 92 de procente a veniturilor față de aceeași perioadă din 2019, creștere susținută și de accelerarea segmentului de digital ca urmare a restricțiilor impuse în urma pandemiei de coronavirus.

În ceea ce privește unul dintre evenimentele cu tradiție deja și pe piața din România, Black Friday, reprezentanții Fashion Days au anunțat că startul acestuia este data de 10 noiembrie ( n.red. – miercuri).

„Black Friday a devenit deja tradiție la Fashion Days, iar acesta este cel de-al doilea eveniment organizat în contextul pandemic actual. Segmentul e-commerce a suferit schimbări majore de aprape 2 ani încoace, iar piața de fashion online continuă să câștige din ce în ce mai mult teren. Prin urmare, noi suntem pregătiți și pentru această ediție cu acele oferte pe care chiar nu vrei să le ratezi și despre care știi că doar de Black Friday le prinzi. Anul acesta ne-am propus o creștere de aprox 27% la nivel de comenzi și asta pentru că vom asigura clienților noștri cele mai bune prețuri din an pentru mai mult de 80% din oferta comercială”, adaugă Robert Berza.

Platforma Fashion Days deține și o categorie destinată producătorilor români intitulată „Romanian Corner”, care în prezent este formată din 92 de branduri față de cele 41 listate în 2020. Pentru 2021, reprezentanții Fashion Days estimează pentru aceasta venituri de aproximativ 120% mai mari față de cele raportate anul trecut.