Cautare




, Staff

Sănătate |
|

Farmec: În ultimii doi ani, vânzările pe segmentul produselor de protecție solară au crescut cu circa 67%

Producătorul clujean de cosmetice Farmec anunță o creștere a vânzărilor pe segmentul produselor de protecție solară de circa 67%, în intervalul 2016 – 2018.
protectie solara shutterstock_524186020

Pe această categorie, Farmec este prezent cu două game: Gerovital Sun și Gerovital H3 Derma+ Sun.

În topul preferințelor românilor, se află produsele cu factor ridicat de protecție solară și de îngrijire a pielii după expunerea la soare, acestea fiind cele mai vândute produse ale companiei din acest segment. Pe următoarele poziții, în topul celor mai solicitate produse de protecție solară se află uleiurile de plajă Gerovital Sun și produsele de protecție solară destinate copiilor.

Ponderea celor patru sortimente de produse din fruntea clasamentului este de circa 67% din valoarea totală a vânzărilor din categoria de protecție solară.

„Actualul consumator român este unul tot mai educat, bine informat în privința protecției solare adecvate, care nu se limitează la achiziția de produse de bază și caută soluții cât mai performante și eficiente, care să aibă grijă de sănătatea și aspectul său”, a declarat Răzvan Alistar, PR Manager Farmec.

Linia Gerovital Sun este formată din 21 de produse, care asigură o dublă fotoprotecţie (UVA și UVB). Gama este comercializată exclusiv în magazinele de brand Farmec și Gerovital, în magazinul online și în rețeaua națională de farmacii.

În martie 2018, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea opt magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (trei magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii