FacebookTwitterLinkedIn

Noul punct logistic este amplasat la 13 kilometri de Craiova, în localitatea Carceai din complexul Cassia Parc.

“Farmec este, în continuare, cel mai mare producător local de cosmetice, facând cu succes concurență brandurilor internaționale de prestigiu. Lansăm produse noi în fiecare an, iar interesul consumatorilor pentru brandurile noastre se află pe o permanentă pantă ascendentă. Vânzările au crescut pentru toate categoriile, atât în comerțul tradițional, comerțul modern, în magazinele de brand, cât și în magazinul online. Astfel, nevoia de extindere este una firească, iar investițiile pe acest segment reflectă strategia solidă de business”, a declarat Mircea Turdean, Director General al companiei Farmec.

Obiectivul companiei Farmec este acoperirea la nivel național a nevoii de aprovizonare cu produse cosmetice prin consolidarea propriei rețele de distribuție.

„Obiectivul nostru principal este consolidarea la nivel național a propriei rețele de distribuție, atât prin deschiderea de noi magazine și puncte logistice, precum și prin modernizarea celor existente. Analizăm continuu nevoia de aprovizionare la nivel regional, dar și național, având ca obiectiv acoperirea națională, pentru a le putea oferi clienților noștri produsele noastre, în cel mai scurt timp”, a mai precizat Trudean.

Farmec deține 24.000 de magazine și farmacii la nivel național, în care sunt prezente peste 400 de tipuri de produse din portofoliul companiei. Cifrele reprezintă un sfert din tot ce înseamnă comerț alimentar și farmacii. Comerțul tradițional numără aproximativ 17.000 de clienți, iar magazinul online a înregistrat în decursul ultimului ani vânzări de peste 1 milion de euro.

Cele peste 400 de tipuri de produse din portofoliul Farmec sunt prezente în 24.000 de magazine şi farmacii din România, acoperind astfel un sfert din tot ce înseamnă comerţ alimentar şi farmacii. Comerţul tradiţional numără aproximativ 17.000 de clienţi, în timp ce magazinul online a înregistrat, în ultimul an, vânzări de peste 1 milion de euro.

Compania Farmec deține în prezent 10 spații logistice  în Timișoara, Cluj, Baia Mare, Craiova, Pitești, București, Constanța, Focșani, Iași, Brașov, iar magazinele sunt localizate în 9 orașe: Cluj, Arad, Timișoara, Târgu-Mureș, Sibiu, Constanța și București. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.