Cautare




, Contributor

Lifestyle |
|

Farmec, business în creștere cu 10%

94. Farmec
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri de peste 121 milioane lei (circa 28 de milioane de euro), în creștere cu 10% față de rezultatele din anul precedent.

“Avem un portofoliu de produse puternic și echilibrat, în care integrăm constant inovații din laboratoarele noastre”, spune Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj-Napoca.

Potrivit reprezentanților Farmec, la rezultatele companiei au contribuit lansările de noi game de produse, cele mai importante fiind produsele pentru ten sensibil Aslavital Mineralactiv, gama de produse pentru îngrijire orală Aslamed, gelurile de duș Gerovital Dermoactiv și săpunurile lichide spumă Gerovital Pure.

Pentru acest an, oficialii Farmec își propun o creștere cu cel puțin 10% a cifrei de afaceri și concentrarea eforturilor de consolidare a pozițiilor de top în segmentele pe care activează compania, cu precădere pe cele ale produselor de îngrijire și curățare a tenului, de îngrijire a mâinilor, segmentul produselor de depilare, segmentul produselor de tratament pentru păr, dar și pe segmentul produselor de îngrijire a locuinței.

“În 2013, investițiile noastre vor fi direcționate către cercetare și dezvoltare de produse noi, către modernizarea și îmbunătățirea continuă a proceselor de fabricație, dar și către lărgirea parcului de mașini de distribuție și modernizarea magazinului de prezentare din Cluj-Napoca”, menționează Mircea Turdean. “În plus, ne continuăm strategia de creștere a afacerii prin extinderea distribuției naționale și internaționale, astfel încât să consolidăm la nivel global prezența companiei Farmec cu mărci de renume din portofoliul nostru”, mai spune acesta.

În prezent, Farmec are are 580 de angajați în Cluj-Napoca și în subsidiarele din țară, produsele companiei fiind comercializate prin intermediul a peste 9.000 de comercianți din România și din alte 40 de țări din Europa, Asia și America de Nord. Compania a dezvoltat parteneriate cu distribuitori din Ungaria, Ucraina și Polonia, o serie de alte țări din regiune fiind luate în considerare pentru anul 2013. Portofoliul firmei clujene cuprinde branduri precum Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec.

Produsele Farmec sunt livrate în acest moment în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe pentru export fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii