Cautare




, Contributor

Sănătate |
|

Farmec a avut o cifră de afaceri de 138 de milioane de lei în 2013

farmec.jpg
Farmec a încheiat anul cu o cifră de afaceri de 138 milioane lei, cu 14% mai mare față de cele 121 milioane lei raportate în anul precedent., consolidându-și astfel poziția de cel mai important producător român de cosmetice și una dintre cele mai puternice companii cu acționariat 100% local din România.

Rezultatele financiare ale anului 2013 au fost impulsionate de extinderea portofoliului Farmec cu noi produse, atât în categoria de cosmetice, cât și încategoria de curățenie. Astfel, prima jumătate a anului a fost marcată de lansarea gamei Farmec Natural și de extinderea gamei de produse pentru îngrijirea părului – Gerovital Plant Tratament. În același timp, gamele de produse de curățenie Nufăr și Triumf au fost reînnoite la nivel de formulă și ambalaje și au fost completate cu sortimente noi.

În cea de-a doua jumătate a anului, compania a lansatnoua linie de produsede îngrijire a tenului Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan, o gamă performantă de produse anti-aging ale cărei formulări au la bază un complex inovator alcătuit din trei ingrediente esențialepentru îngrijirea eficientă a tenului matur: acidul hialuronic, vitamina E și Juvinity.

Tot în 2013, Farmec a inaugurat Centrul de Frumusețe de la Cluj, situat în apropierea fabricii Farmec, acesta se întinde pe o suprafață de 225 metri pătrați și cuprinde un magazin de brand la standardele cele mai înalte de calitate, precum și o zonă destinată întâlnirilor dintre consumatoare și specialiștii Farmec. De asemenea, în cadrul Centrului, clientele pot beneficia de ședințe gratuite de dermoanaliză și consultanță de specialitate.

Anul acesta, Farmec va continua strategia de investiții în activitățile decercetare și dezvoltare de noi produse pentru îngrijirea personală și curățenia casei, urmărind, în același timp,creșterea ponderii exporturilor din cifra totală de afaceri.

În plus, Gerovitala obținut titlul de SUPERBRAND 2013 la categoria ”Îngrijire personală” în cadrul evaluării pe care Superbrands România o realizează an de an pentru recunoașterea brandurilor cu performanțe excepționale. Cu o tradiție de peste 40 de ani, Gerovital, primul produs antiîmbătrânire din lume, a devenit una dintre cele mai cunoscute mărci românești la nivel național și internațional.

”Suntem extrem de onorați de reușitaGerovital, un brand cu tradiție și performanțe extraordinare, dar și un brand care are capacitatea să se reinventeze permanent”, spune Mircea Turdean, Directorul General Farmec Cluj Napoca.“Experții Superbrands și consumatorii chestionați au apreciat Gerovital ca fiind o marcă”de încredere” și care ”se diferențiază pe piață”, ceea ce ne motivează să găsim soluții inovatoare care să ne mențină în topul preferințelor lor”, adaugă acesta.

 

CITEȘTE ȘI:

Brandurile românești, appreciate din patriotism

Preşedintele Superbrands: Acum este mai uşor să creezi superbranduri

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii