Cautare




, Contributor

Tech |
|

Facebook va introduce funcția „Reacții”

Cu toții ne-am simțit limitați de butonul de „like” de pe Facebook, până acum, pentru că Facebook va introduce noi funcţii care să exprime stările utilizatorilor.  
3. Facebook

Dacă inițial era vorba despre un buton de „Dislike”, reprezentanții rețelei de socializare Facebook au anunțat pe blogul companiei că, de astăzi, vor începe să testeze „Reacțiile” – o extensie a butonului de „like” care oferă oamenilor mai multe opțiuni prin care să își exprime reacțiile cu privire la o postare, într-un mod simplu și rapid.

„Suntem încântați să începem acest test, dar trebuie înțeles încă de la început faptul că aceasta este o mare schimbare și vrem să ne asigurăm că o facem așa cum trebuie. Astfel că, începem să oferim această funcție mai întâi în Irlanda și Spania, unde oamenii vor avea posibilitatea de a reacționa la orice postare de pe Facebook”, au scris ei.

În opinia lor, scopul acestei schimbări este de a aduce, în special, poveștile care contează cel mai mult în „news feed-ul” utilizatorilor. În primă fază, dacă unei persoane îi place o postare și folosește o „Reacție”, Facebook va înțelege că aceștia vor să vadă mai multe postări asemănătoare.

Ce schimbări mai pregătește Facebook pentru utilizatorii rețelei de socializare

„Ni se pare o mare oportunitate pentru companii, care vor putea să înțeleagă mai bine ce cred oamenii despre conținutul lor pe paginile de Facebook. Pe durata acestui test, administratorii paginilor vor putea vedea <Reacțiile> tuturor postărilor la <Page insights>. Vrem să afăm de la cei care utilizează Facebook-ul ce merge și ce nu în acest timp, înainte de a face aceată schimbare pentru toată lumea”, au încheiat oficialii Facebook.

Reacțiile vor exprima șapte stări, anume: plăcerea, iubirea, râsul, bucuria, șocul, tristețea și furia.

Facebook este cea mai mare reţea de socializare din lume și are peste 1,35 de miliarde utilizatori activi în fiecare lună.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii