Cautare




, Contributor

Tech |
|

Facebook suspectează 16.000 de conturi de creare de recenzii false

Rețeaua de socializare Facebook a suspendat 16.000 de conturi pentru vânzarea sau cumpărarea de recenzii false de produse și servicii pe platformele sale, după o a doua intervenție a autorității de reglementare în domeniul concurenței din Marea Britanie.  
facebook

Facebook SUA a făcut, de asemenea, modificări suplimentare pentru a detecta, elimina și preveni conținutul plătit care ar putea induce în eroare utilizatorii de pe platformele sale, a anunțat vineri Autoritatea pentru Concurență și Piețe (CMA) din Regatul Unit.

Aceste modificări vizează inclusiv aplicația Instagram, ce face parte din portofoliul companiei Facebook.

„Am colaborat pe larg cu CMA pentru a aborda această problemă. Activitatea frauduloasă și înșelătoare nu este permisă pe platformele noastre, inclusiv oferirea sau tranzacționarea de recenzii false”, a declarat un reprezentant Facebook citat de Reuters.

CMA a început anchetarea recenziilor false încă din 2019, când a cerut pentru prima dată companiei Facebook și platformei de comerț electronic eBay Inc să își verifice site-urile după ce a descoperit o piață în creștere a recenziilor înșelătoare.

Facebook a fost, de asemenea, sub control din partea CMA ce a vizat probleme antitrust legate de achiziția companiei Giphy. Totodată, rețeaua de social media a primit critici din întreaga lume pentru practicile sale de partajare a datelor, precum și pentru permiterea distribuirii de știri false și discursuri instigatoare la ură.

„Pandemia a însemnat că tot mai mulți oameni cumpără online și milioane de oameni citesc recenzii pentru a ne permite să alegem în cunoștință de cauză atunci când facem cumpărături. De aceea, recenziile false și înșelătoare sunt atât de dăunătoare”, a declarat Andrea Coscelli, director executiv al CMA.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii