Cautare




, Staff

Lifestyle |
|

Facebook migrează (și) în print

Grow este revista care s-a lansat în această lună, sub marca Facebook. Cu toate acestea, Facebook nu devine o publicație, iar Grow nu este de fapt o revistă. Leila Woodington, directorul de marketing pentru Europa de Nord, explică.
a1f2895f-4ca2-4563-8717-ddfbe5c3df3f

„Grow by Facebook este un program de marketing care împărtășește conținut de leadership direct cu ai noștri clienți printr-un eveniment anual (care a debutat acum trei ani), precum și printr-o publicație tipărită și prin canale online de marketing”, mărturisește Leila Woodington.

În ceea ce privește Grow, ca eveniment, pe site-ul acestuia este descrisă povestea care a stat la baza dezvoltării lui:

„Brandurile tradiționale și cele noi de pe piață, creatorii și artiștii, cu care aveam privilegiul să lucrăm zi de zi, ne cereau constant să îi punem în legătură. Soluția noastră a fost un succes, iar astăzi reprezintă un eveniment fix în calendarul nostru anual.”

Cât despre „revistă”:

„Este concepută pentru a livra materiale, în diverse formate, care să se potrivească audienței noastre. Știm că timpul liderilor din business este limitat, de aceea am creat și o versiune tipărită. O distribuim direct către clienții noștri, ca parte din programul de marketing și comunicare, dar și în anumite business lounges din aeroporturi sau gări.”

Prima ediție aduce în paginile sale, printre altele, un interviu cu Oscar Ollson (copertă), creative director la H&M, putând fi găsită la clasele de business British Airways, alături de motto-ul: „Grow your business. Grow your network. Grow your mind.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii