
Gigantul social media a declarat că traficul total pe toate platformele de mesagerie ale grupului a crescut, în medie, cu 50% în toate țările grav afectate de criză.
Facebook deține atât Instagram, cât și aplicația de mesagerie WhatsApp.
Dar compania a spus că utilizarea crescută a platformelor sale nu o va proteja de scăderile publicității digitale din întreaga lume.
„Nu obținem bani din multe dintre serviciile utilizate mai intens în această perioadă”, a scris Facebook, într-o postare, marți.
Alături de creșterea uriașă a timpului petrecut în apelurile de grup (trei sau mai mulți utilizatori o dată), Italia a înregistrat o creștere de 70% a timpului petrecut de utilizatori în aplicațiile deținute de Facebook.
Facebook a prezentat pașii pe care îi face pentru a crește capacitatea rețelelor în perioadele cu trafic foarte ridicat, în urma faptului că oamenii sunt blocați în interior și lucrează de acasă.
„Urmărim cu atenție modul în care sunt folosite rețelele noastre, eficientizăm sistemele și mărim capacitatea, după cum este necesar”, au scris într-o postare Alex Schultz, Vicepreședinte de Analiză și Jay Parikh, Vicepreședinte al sistemelor de inginerie.
Facebook a redus calitatea video în Europa pentru a reduce încărcarea rețelelor de internet. Amazon, Apple TV + și Netflix au luat toate măsuri similare.