FacebookTwitterLinkedIn

Acestea completează reţeaua EY de centre de inovare dezvoltată pentru a ajuta clienţii să facă faţă provocărilor şi oportunităţilor generate de schimbarea continuă, de digitalizare şi fenomene disruptive, subliniază reprezentanții companiei. Toate aceste centre au la bază o metodologie comună şi o platformă care combină experienţa EY în tehnologii disruptive – precum inteligenţa artificială, automatizarea proceselor prin robotizare (RPA), blockchain, analiza inteligentă a datelor şi securitate cibernetică – și expertiza EY în diverse industrii.

„Companiile se confruntă în permanență cu un mediu disruptiv, deci liderii de business trebuie să genereze schimbarea pentru a păstra organizațiile competitive. Mulți dintre ei cred că o transformare radicală este pasul înainte pentru a-ți atinge obiectivele de business, dar nu știu exact cum să înceapă. Noua rețea EY wavespace încurajează companiile să fie curajoase când vine vorba de identificarea ideilor surprinzătoare care pot conduce către reușite extraordinare”, spune Bogdan Ion, Country Managing Partner EY România.

Actualele centrele EY sunt situate în cele două Americi, în New York (Union Square), San Francisco, Seattle, Silicon Valley, Tel Aviv, în EMEIA, în Berlin, Dubai, Londra, Paris, Madrid, Varşovia şi în APAC, în Hong Kong, Singapore, Shanghai și Sydney. Printr-o investiţie de mai multe milioane de dolari, EY îşi va extinde reţeaua curentă de 15 locaţii cu noi centre care vor fi amplasate în Amsterdam, Atlanta, Mexico City, New York (Chelsea), Santa Monica (Silicon Beach), California, Sao Paulo, Trivandrum, India şi Toronto. Fiecare centru va fi axat pe anumite tehnologii și specializat pe anumite piețe și va dispune de echipe multidisciplinare de consultanți specializați în zona inovaţiei.

De exemplu, echipele wavespace au dezvoltat peste 50 de procese de afaceri bazate pe tehnologia blockchain pentru clienţi din sectorul serviciilor financiare, inclusiv o platformă de gestiune a identităţii care asigură un mecanism de înscriere al clienților şi de identificare a potenţialului acestora. De asemenea, au ajutat o firmă din domeniul auto să dezvolte noi servicii de mobilitate, inclusiv servicii premium sau la cerere de tip taxi, parcare inteligentă şi ride-sharing şi să deruleze proiecte pilot de testare a pieței în oraşe importante din întreaga lume. În plus, aceștia au creat un laborator de inovare pentru un client din sectorul serviciilor financiare, în care acesta să dezvolte şi să implementeze noi tehnologii, produse şi servicii, precum şi noi modele de afaceri în cadrul organizaţiei.

„Deși România nu are încă un centru EY wavespace TM , echipa locală asigură accesul clienților la una dintre principalele tehnologii disruptive, Robotic Process Automation – RPA, pentru care suntem recunoscuți drept Centru European de Excelenţă. Pornind de la această bază, ne vom întări capabilităţile în lunile care urmează prin adăugarea de tehnologii complementare RPA, precum Chatbots, Smart OCR şi Advanced Analytics, pentru a oferi un set de capabilităţi care să ajute clienţi din România, şi nu numai, să inoveze şi să-şi crească productivitatea”, a spus Vargha Moayed, Advisory Service Leader and Regional Innovation Leader al EY România.