Cautare




, Staff

Bunuri de consum |
|

Expo Market Doraly a investit 1 milion de euro în doraly.ro, magazin online cu prețuri variabile, în funcție de cantitatea achiziționată

Expo Market Doraly, unul dintre cele mai mari parcuri comerciale specializate în produse alimentare și articole pentru casă din România, a lansat propria platformă de e-commerce doraly.ro, un marketplace cu vânzare en-gros și en-detail. Investiția inițială în proiectul online depășește un milion de euro.
online shopping shutterstock_372817300

Magazinul online listează, în primă fază, comercianții prezenți în parcul din Afumați și va cuprinde, până la sfârșitul anului, peste 100.000 de produse.

„Lansarea doraly.ro vine ca un pas firesc în implementarea strategiei noastre de vânzări multichannel, care oferă posibilitatea celor care cumpără online să vadă efectiv produsele în spațiile noastre comerciale, a declarat Alexandru Rusu, CEO-ul Doraly Marketplace.

Odată cu intrarea în online, Doraly listează, treptat, pe platforma digitală toată gama de produse vândute cu succes în parcul Expo Market Doraly.

Magazinul online cuprinde produse din categorii variate, de la articole pentru casă, iluminat și electrice, articole sanitare, birotică, bricolaj, produse pentru grădină până la articole pentru sport, scule și unelte, mobilier, dar și produse alimentare și băuturi.

În fiecare lună, pe doraly.ro se încarcă 10.000 de produse noi, astfel încât, până la sfârșitul anului, platforma va cuprinde peste 100.000 de articole la prețuri atractive.

doraly.ro este un marketplace din România cu prețuri flexibile, variabile în funcție de cantitatea cumpărată din fiecare produs. Astfel, consumatorii au la dispoziție patru categorii de prețuri, în funcție de cantitatea selectată (bucată, set, bax, en-gros).

Costul de transport este de 15 lei pentru primul kilogram, indiferent de numărul comercianților de la care comandă și localitatea de livrare. Costul adițional al cantității suplimentare este de un leu per kilogram.

O echipă de 20 de angajați asigură managementul comenzilor, prin colectarea produselor de la furnizori, împachetarea acestora și livrarea către clienți, într-o singură expediere, în decurs de 48 – 72 de ore de la confirmarea comenzii. Pentru comenzile en-gros, doraly.ro pune la dispoziție servicii de transport cargo.

Expo Market Doraly găzduiește peste 550 de comercianți, care vând în spațiile din Afumați aproximativ 550.000 de produse. Prin lansarea doraly.ro, le-am asigurat astfel un nou canal de vânzări și un plus de vizibilitate la nivel local și național. Cei care sunt deja prezenți pe platformă, și-au selectat gama de produse listate online în urma unei interacțiuni îndelungate cu consumatorii, cărora le cunosc îndeaproape nevoile”, a detaliat Rusu.

Doraly își propune creșterea gamei de produse, dar și a numărului de comercianți pe platformă, în contextul în care doraly.ro nu vinde articole sub brand propriu, ci doar produsele comercianților.

Odată cu lansarea proiectului online, Expo Market Doraly dobândește și o nouă identitate de brand, care este reflectată în adaptarea identității vizuale, prin redesign-ul elementelor grafice anterioare.

Înființat în 1993, Expo Market Doraly a fost primul parc comercial specializat în produse alimentare și non-alimentare din România. Dezvoltat pe o suprafață de 280.000 de metri pătrați, pe ambele părți ale șoselei București – Urziceni, în Afumați (Ilfov), Expo Market Doraly dispune de 850 de spații comerciale în 31 de pavilioane, cu o suprafață totală închiriabilă de 84.000 de metri pătrați, 5.000 de locuri de parcare, inclusiv parcare subterană. Parcul comercial găzduiește 550 de producători, importatori direcți și distribuitori, cu o gamă variată de peste 550.000 de produse.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii