Cautare




, Contributor

Travel |
|

Eximtur lansează pachetele turistice dinamice

avion_vacanta_aeroport.jpg
Agenţia de turism Eximtur, companie de călătorii cu capital 100% românesc, lansează în premieră pe piaţa din România, pachetele turistice dinamice, foarte cunoscute pe pieţele din vestul Europei.

Pachetele dinamice reprezintă o combinaţie între servicii de transport de tip aerian, terestru sau maritim şi servicii de cazare, de masă şi adiacente.

“Pachetul dinamic are marele avantaj că prezintă din start preţul complet al serviciilor. În acest fel, turistul nu trebuie să caute treptat serviciile respective, ci le poate vizualiza în ansamblu şi poate compara în mod real costul pachetelor pe care le achiziţionează”, a declarat Lucia Morariu, directorul general al Eximtur.

În plus, Lucia Morariu a mai explica faptul că, de obicei, “un turist, care doreşte servicii diferite faţă de tradiţionalele pachete charter create de turoperatorii clasici, caută mai întâi servicii de transport aerian de tipul low-cost ori de linie. După ce şi-a ales aceste servicii, trece la pasul următor, în care îşi caută cazarea strict pe perioada şi locaţia date de biletul de avion găsit la pasul anterior. EXIMTUR, prin aplicaţiile multiple pe care le foloseşte, preîmpachetează aceste servicii, creând milioane de variante ce pot fi comparate simplu şi eficient” explică Lucia Morariu.

Implementarea pachetelor dinamice pe piaţa din România este un pas important din punct de vedere tehnologic, prin sistemele de inventar şi distribuţie utilizate atât în cadrul companiei Eximtur, cât şi la partenerii firmei din întreaga ţară.

“Lansarea acestui nou produs creează şi un mare avantaj din punct de vedere comercial, agenţia noastră continuând procesul constant de a oferi clienţilor cele mai bune soluţii de călătorie la cel mai mic preţ”, a arătat Lucia Morariu.

Pachetele dinamice aduc, dincolo de milioane de variante disponibile, o mai mare vizibilitate a ofertelor prin sistemul de distribuţie globală în agenţiile Eximtur, la parteneri, ori în platformele online şi permit totodată o mai bună conversie a căutarilor clienţilor şi o reducere a timpului alocat căutarilor.

Agenţia de turism Eximtur a realizat în primele şase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 20,3 milioane Euro, cu 2% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

În anul 2011, compania a lansat programul naţional de franciză, iar până în prezent reţeaua agenţiilor de turism s-a extins, cuprinzând pe lângă cele 14 agenţii proprii şi 12 agenţii francizate în oraşele Bucureşti, Braşov, Craiova, Galaţi, Brăila, Iaşi, Mediaş, Piteşti, Târgu Mureş, Alba Iulia şi Bistriţa.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii