Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Travel |
|

Eximtur a înregistrat o creștere a afacerilor de 18% în primele șase luni din 2016

Compania Eximtur a înregistrat în primele șase luni ale acestui an o creștere a volumului de vânzări de 18%, față de aceeași perioadă a anului 2015, respectiv 27,5 milioane de euro.
Lucia Morariu

Pentru întreg anul 2016, compania estimează o creștere a afacerilor de 10%, respectiv o cifră de vânzări de peste 47 de milioane de euro.

Cea mai dinamică divizie a companiei, Eximtur Business, a crescut cu peste 25%, reprezentând 67,33% din totalul cifrei de vânzări a Eximtur, respectiv 18 milioane de euro.

Creşterea din primul semestru este dată de rezervările şi vânzările de bilete de avion mai mari cu 12% faţă de perioada similară din 2015, turismul extern în creştere cu 1%, vânzările de servicii turistice interne (litoral), cu 40%, vânzările de servicii turistice interne (turism balnear, montan, pensiuni, Delta Dunării şi alte destinaţii din România), cu 114%, incoming/vânzări de servicii turistice în România pentru turiştii străini, cu 37%, cererea de cazări interne cu scop de afaceri şi evenimente interne organizate pentru corporaţii, în creştere cu 53%.

Lucia Morariu – Locul 22 în Top 50 cele mai influente, ediția 2016

În ultima jumătate de an, compania Eximtur a consolidat divizia de business travel, prin mărirea echipei cu șase consultanți, deschiderea unei agenții specializate în business travel într-un sediu nou din București și implementarea unor programe informatice de rezervări hoteliere, care permit compararea prețurilor și realizarea de rezervări optime în peste 250.000 de unități hoteliere din întreaga lume.

„Departamentul Eximtur Business îşi menţine trendul constant ascendent. Contează mult că oferim toate tipurile de servicii de călătorii şi corporaţiile au posibilitatea de a ni se adresa nu numai pentru deplasările în interes de afaceri, ci şi pentru a facilita condiţii bune de vacanţă pentru angajaţii lor”, declară Lucia Nora Morariu, preşedinte Eximtur.

Topul celor mai influente femei din România

În ceea ce privește divizia de leisure a companiei, aceasta înregistrează creşteri substanţiale de vânzări pentru destinaţiile interne în primele șase luni ale anului. Atât Litoralul, cât şi Delta Dunării, dar şi staţiunile balneare româneşti sau regiuni de excelenţă precum Bucovina sunt la mare căutare în rândul clienţilor Eximtur.

De asemenea, Eximtur Leisure a menţinut volumul de vânzări şi pentru destinaţiile externe şi le-a consolidat prin lansarea şi vânzarea de mai multe pachete şi produse turistice proprii, precum croaziere în fiordurile Norvegiene, în Insulele Canare-Madeira-Maroc sau în America de Sud (creştere de 15%), vacanţe de grup pentru schi şi sporturi montane în Franta, pachete turistice personalizate pentru turiştii Eximtur în oraşe şi capitale europene (creştere de 15%), destinaţii exotice sau îndepărtate (Insulele Maldive, SUA, Republica Dominicană, Indonezia, Mauritius, Thailanda, etc), precum şi prin lansarea unui nou produs pe piaţă, Revelionul 2016/2017 în Republica Dominicană.

„Grecia a trecut pe primul loc ca volum de vânzări, dar aici ne confruntăm deja cu mai puţine locuri disponibile la cazare pentru că destinaţia este foarte solicitată de toate pieţele emitente externe. Bulgaria se află în creştere constantă, de aproximativ 11%, iar dintre destinaţiile mai apropiate care înregistrează creşteri se remarcă Spania (30%), Franţa (20%), Marea Britanie (44%), Austria (33%), Croaţia (5%) şi Slovenia (16%)“, precizează Lucia Nora Morariu, preşedinte Eximtur.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii