Cautare




, Contributor

Tech |
|

EXCLUSIV. Uber for business este utilizat la nivel global de peste 65.000 de companii, serviciul fiind disponibil și în România 

Pentru a veni în sprijinul companiilor de toate dimensiunile, Uber își extinde aria de servicii Uber For Business cu noi soluții care să aibă grijă de siguranța tuturor angajaților în drumul lor spre birou.
 aboneaza-te
Uber

După săptămâni de work from home, vestea că vor părăsi în sfârșit canapeaua de acasă pentru birou este pentru mulți dintre angajați o veste bună, un semn de întoarcere la normalitate. Pentru companii însă, adaptarea la noile cerințe pentru a asigura cele mai bune condiții de siguranță poate fi un proces dificil. Acestea trebuie să regândească amenajarea birourilor, să facă schimbări în programul de lucru al echipelor, să se asigure că angajații lor ajung în siguranță la muncă.

Pe măsură ce companiile își redeschid birourile și se adaptează la „noua normalitate”, pe piață apar noi produse pentru siguranță, alături de soluții digitale care își propun să ajute companiile să mențină siguranța în spațiile pentru angajați. Un factor esențial în această ecuație este și drumul angajaților spre birou și înapoi spre casă, companiile căutând soluții alternative la transportul public și la serviciile private sau corporate de transport care necesită locurilor de parcare.

În condițiile în care cererea pentru „Uber For Business”, serviciul Uber dedicat afacerilor, a crescut cu 120% în Europa în ultimele luni, compania și-a personalizat serviciile atât pentru afacerile mari, cât și pentru cele de dimensiuni medii sau mici. Prin „Uber for Business Commute”, companiile pot crea trasee personalizate pentru angajați atât spre birou, cât și înapoi acasă, și pot acoperi costurile acestora utilizând produsele disponibile în aplicație, ca UberX sau Uber Select. La nivel global, peste 65.000 de companii utilizează Uber For Business, serviciul fiind disponibil și în România.

Uber a înregistrat o creștere semnificativă a numărului de curse

Decizia de a extinde serviciile oferite în cadrul „Uber For Business” vine în contextul în care, potrivit CEO-ului Dara Khosrowshahi, începând cu luna martie și până în mai, Uber a înregistrat o creșterea semnificativă a numărului de curse în intervalul orar 9 am-6 pm în zilele lucrătoare. Acest lucru a dus la noi oportunități pentru șoferi și curieri și a încurajat compania să dezvolte noi servicii pentru segmentul de business.

Cu noile opțiuni de personalizare a traseului, clienții Uber For Business pot alege atât locul de plecare, cât și destinația spre care angajații se îndreaptă, care poate fi adresa biroului sau o stație de tranzit pentru transportul în comun ca ultimă soluție. De asemenea, cursele pot fi programate, respectând orele obișnuite sau noul program de lucru al fiecărei companii. Spre exemplu, pentru companiile  cu un program care presupune ture de noapte, Uber For Business asigură un mijloc de transport sigur și convenabil la ore târzii sau foarte devreme.

Procesul de înscriere este simplu și gratuit. Companiile se pot înregistra pe business.uber.com și crea conturi pentru angajați în doar câteva ore. Dintr-un singur cont Uber For Business, companiile au acces la toate produsele Uber (UberX, Uber Select, Green etc.), fără taxe suplimentare, abonamente sau cheltuieli minime fixe. Practic, firmele vor plăti doar atunci când folosesc anumite servicii. Platforma pune la dispoziția clienților săi și un dashboard de unde aceștia pot administra mai ușor călătoriile angajaților, care include un sistem de plăți și emitere a facturilor.

“Uber se concentrează pe dezvoltarea de soluții inovatoare și sigure, care răspund la necesitățile pe care companiile le au în „noua normalitate”. Am observat că platforma și tehnologiile noastre aduc un plus de valoare companiilor mici, medii sau mari, și depunem toate eforturile pentru a-i sprijini pe clienții noștri din zona de business și pe angajații lor, oferindu-le cele mai sigure și mai convenabile soluții în timpul recuperării economice”, spune Nicoleta Diaconu, General Manager Uber România.

Uber a lansat măsuri de siguranță

Noua soluție de a sprijini afacerile în procesul lor de recuperare economică se adaugă la măsurile de siguranță lansate recent de Uber pentru ca utilizatorii, șoferii, curierii și întreaga comunitate Uber să rămână în siguranță și să-i ajute pe alții să facă același lucru.

Începând cu 18 mai, atât șoferii cât și pasagerii sunt rugați să poarte măști pe parcursul călătoriilor și să confirme că respectă regulile de sănătate și siguranță recomandate de Organizația Mondială de Sănătate. În România, la fel ca în alte țări, șoferii sunt rugați să confirme că poartă o mască de protecție printr-un selfie, înainte de a se conecta în aplicație. Toți utilizatorii sunt notificați că trebuie să se spele pe mâini, să dezinfecteze vehiculele și să țină geamul mașinii deschis pentru a facilita ventilația.

Măsurile și serviciile anunțate de Uber fac parte din eforturile depuse de companie în mod constant pentru a se asigura că toți utilizatorii platformei se simt în siguranță atunci când o folosesc, acum când comunități din întreaga lumea se pun din nou în mișcare. Prin intermediul unor tehnologii inovatoare, având la bază recomandări din partea experților în sănătate și încurajând o responsabilitate comună, noile soluții au fost create pentru a-i ajuta pe oameni să se adapteze la noua normalitate și, în același timp, să aibă grijă de sănătatea și siguranța lor.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii